کد خبر : 2441
تاریخ انتشار : جمعه 10 اسفند 1397 - 16:44

جلسه کمیسیون کار و کارگری شهرستان خواف برگزار شد

جلسه کمیسیون کار و کارگری شهرستان خواف برگزار شد

به گزارش خواف نیوز به نقل روابط عمومی فرمانداری خواف؛  باحضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از اعضای عضو ، جلسه کمیسیون کارو کارگری شهرستان  با محوریت پرداخت به موقع معوقات کارگران در پایان سال در محل فرمانداری برگزار شد. عبدارضا سپهری در این جلسه با تاکید بر اولویت تصمیم گیری جهت پرداخت

به گزارش خواف نیوز به نقل روابط عمومی فرمانداری خواف؛  باحضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از اعضای عضو ، جلسه کمیسیون کارو کارگری شهرستان  با محوریت پرداخت به موقع معوقات کارگران در پایان سال در محل فرمانداری برگزار شد.
عبدارضا سپهری در این جلسه با تاکید بر اولویت تصمیم گیری جهت پرداخت به موقع معوقات و حقوق، سنوات، پاداش، عیدی و بیمه کارگران شاغل در واحد های صنعتی در پایان امسال گفت: دستگاههای ذیربط منجمله اداره تعاون، کار و رفاه، سازمان تامین اجتماعی ، سازمان صنعت و معدن و تجارت باید با بازرسی های به موقع ، نظارت خود را  نسبت به عملکرد واحدهای صنعتی در سطح شهرستان بیشتر نمایند.
سرپرست فرمانداری خواف صیانت از جامعه کارگری را وظایف یکایک مسئولین و دستگاههای متولی این امر دانست و افزود: کمترین خواسته کارگران شاغل در واحدهای صنعتی پرداخت به موقع حقوق و مزایا و بیمه های کارگری است ،  که باید توجه ویژه ای به آن شود تا خانواده های این کارگران  در این ایام در آرامش باشند و دغدغه ای نداشته باشند و نارضایتی های اجتماعی به وجود نیاید .
گفتنی است دراین جلسه مشکلات حقوقی و بیمه ای کارگران شاغل در شرکت ها  و کارخانجات معدنی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات مناسبی اتخاذ گردید.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.