کد خبر : 2230
تاریخ انتشار : شنبه 27 بهمن 1397 - 9:18

برگزاری بازارچه کسب و کار دانش آموزی در خواف

برگزاری بازارچه کسب و کار دانش آموزی در خواف

به گزارش خواف نیوز بازارچه کسب و کار دانش آموزی با هدف ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی و استفاده از تولیدات داخلی به عنوان ارزش اسلامی و ملی با بهره گیری از نظام آموزشی و تبلیغی در مدرسه نمونه دولتی مهرورزان خواف برگزارشد. مدیر آموزش و پرورش خواف در حاشیه این بازارچه در جمع

برگزاری بازارچه کسب و کار دانش آموزی در شهرستان خوافبه گزارش خواف نیوز بازارچه کسب و کار دانش آموزی با هدف ترویج و تقویت فرهنگ کار، تولید، کارآفرینی و استفاده از تولیدات داخلی به عنوان ارزش اسلامی و ملی با بهره گیری از نظام آموزشی و تبلیغی در مدرسه نمونه دولتی مهرورزان خواف برگزارشد.

مدیر آموزش و پرورش خواف در حاشیه این بازارچه در جمع خبرنگاران گفت: برپایی بازارچه‌های دانش‌آموزی، مکان موثری برای آموزش کسب و کار دانش‌آموزان و تربیت اقتصادی آنان بر طبق سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است.

احمد قادری ادامه داد: حدود ۱۶۷ نفر از دانش‌آموزان کلاس‌های هفتم تا نهم این مدرسه در برگزاری این بازارچه مشارکت کردند.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در ۱۷ غرفه محصولات غذایی ، هنری، و گل و گیاه  خود را به نمایش گذاشتند، تصریح کرد: بازارچه‌های دانش‌آموزی با هدف آموزش دانش‌آموزان و آماده‌سازی آنان برای فضای کسب و کار ایجاد می‌شود.

مدیر آموزش و پرورش خواف با بیان اینکه بازارچه یک روزه است، افزود: اولیای دانش‌آموزان و مدارس همجوار بازدیدکنندگان این بازارچه بودند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.