کد خبر : 2007
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 4 بهمن 1397 - 19:24

همایش تجربه گردانی و هم اندیشی مدیران دبیرستان های دوره دوم خواف و کاشمر

همایش تجربه گردانی و هم اندیشی مدیران دبیرستان های دوره دوم خواف و کاشمر

همایش تجربه گردانی و هم اندیشی مدیران دبیرستان های دوره دوم خواف و کاشمر به میزبانی کاشمر برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، دکتر طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر ابتدای جلسه ضمن خوش آمدگویی به مدیران و کارشناسان همراه عنوان کرد: تجربه گردانی و تبادل نظر بین مدیران مدارس شهرستانهای

همایش تجربه گردانی و هم اندیشی مدیران دبیرستان های دوره دوم خواف و کاشمر به میزبانی کاشمر برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، دکتر طاهریان مدیر آموزش و پرورش کاشمر ابتدای جلسه ضمن خوش آمدگویی به مدیران و کارشناسان همراه عنوان کرد: تجربه گردانی و تبادل نظر بین مدیران مدارس شهرستانهای مختلف کمک شایانی به بهبود کیفیت مدارس کرده و مدیران را در استفاده از نظرات و تجارب موفق سایر مدارس یاری می دهد.

طاهریان در ادامه بیان داشت : کنکور معیار اصلی و موثری در سرنوشت دانش آموزان بوده و ما نمی توانیم آن را فراموش کنیم و یا به فکر تغییر مقدمات آن باشیم.

مدیر آموزش و پرورش کاشمر با اشاره به این نکته که کنکور زدگی یک آفت بزرگ می باشد اظهار کرد: مهندسی کنکور اگر به نحو مناسب بررسی و اجرا گردد توانایی ایستادگی در مقابل کنکور زدگی را خواهد داشت.

 طاهریان در پایان سخنان خود به مزایای مهندسی کنکور از جمله افزایش انگیزه برای دانش آموزان، افزایش ساعات مطالعه،افزایش قدرت حافظه،آموزش تکنیک های  تند خوانی و سریع خوانی،  افزایش اعتماد به نفس دانش آموزان و آشنایی دانش آموزان با چگونگی تحلیل آزمون هایشان پرداخت.

در ادامه این همایش یوسفعلی میرزایی معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خواف ازمدیران و مجموعه ستادی آموزش متوسطه آموزش و پرورش کاشمر  جهت حضور پرشور و میزبانی گرم و مطلوب  تقدیر و تشکر نمود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش خواف با اشاره بر اهمیت تجربه گردانی و انتقال تحربیات بین مدیران اذعان کرد: مدیران مدارس سرمایه های انسانی آموزش و پرورش می باشند و باید از تجربیات ارزنده شان جهت ارتقا و رشد منابع انسانی در مدارس استفاده کرده تا بتوانیم گام های استواری را به سمت جلو برداریم.

وی در ادامه گفت: بحث کنکور و دانشگاه ها یکی از معیار ها و مصداق های ورود دانش آموزان به پیشرفت تحصیلی می باشد.

میرزایی در پایان سخنان خود مدرسه را نوعی مدل زندگی تلقی کرد و افزود: مدرسه باید یک مدل شبیه سازی شده از زندگی واقعی دانش آموزان باشد؛ یعتی مدلی که دانش آموزان را برای اخذ تصمیم های مهم زندگی آماده سازد تا بتواند به عنوان یک شهروند به خوبی نقش خود را در جامعه ایفا نماید.

لازم به ذکر است در پایان همایش از مدیریت، معاون و کارشناسان آموزش متوسطه آموزش وپرورش کاشمر با اهدا لوح هایی جهت میزبانی مطلوب قدرانی به عمل آمد.

تاریخ انتشار : ۱۳۹۷/۱۱/۰۳ ۱۸:۰۴:۲۶

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.