کد خبر : 1991
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 2 بهمن 1397 - 17:01

آخرین خبرها درباره فرماندار بازداشتی خواف

آخرین خبرها درباره فرماندار بازداشتی خواف

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی آخرین وضعیت پرونده رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی و فرماندار پیشین خواف را تشریح کرد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  قدس آنلاین غلامعلی صادقی، در خصوص آخرین وضعیت پرونده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: ایشان به قید وثیقه آزاد نشدند و فعلا قرار بر بازداشت

دادستان مشهد

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی آخرین وضعیت پرونده رئیس سازمان جهادکشاورزی خراسان رضوی و فرماندار پیشین خواف را تشریح کرد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  قدس آنلاین غلامعلی صادقی، در خصوص آخرین وضعیت پرونده رییس سازمان جهاد کشاورزی استان، اظهار کرد: ایشان به قید وثیقه آزاد نشدند و فعلا قرار بر بازداشت موقت است.

وی ادامه داد: تا زمانی که تحقیقات کامل نشده باشد، شرایط فک قرار فراهم نمی‌شود و این قرار باقی خواهد ماند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در خصوص اتهامات وارده به مزورعی، افزود: فعلا اتهام ایشان مشخص نشده و در مرحله تحقیقات قرار دارد و به صورت کلی علت آن جرایم مالی است.

صادقی در خصوص بازداشت فرماندار شهرستان خواف نیز، تاکید کرد: پرونده ایشان هم تحت تعقیب قرار گرفته و در بازداشت هستند.

وی اضافه کرد: تحقیقات ایشان در حال اتمام است و بازپرس نیز قرار بازداشت موقت را به وثیقه تبدیل کرده و اگر وثیقه را تودیع کنند، تا مرحله دادگاه آزاد خواهند شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی در خصوص دادگاه ویژه جرایم اقتصادی، خاطرنشان کرد: این دادگاه به دلیل آن‌که در تهران و برخی از استان‌ها تشکیل شده در استان ما نیز با پیگیری‌هایی صورت گرفته تشکیل شده و یک تعداد پرونده‌ است که به دادگاه ارجاع داده می‌شود و مورد بررسی نیز قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.