کد خبر : 1819
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 دی 1397 - 17:45

حضور تحسین برانگیز فوتبال شهر سلامی در شهرستان خواف

حضور تحسین برانگیز فوتبال شهر سلامی در شهرستان خواف

🔸فصل آینده لیگ برتر شهرستان خواف، شاهد حضور دو تیم قدرتمند از سلامه(سلامی) خواهیم بود. 🔸دو تیم کوشک و علمدار امسال بعد از یک دهه دوری فوتبال این شهر، وارد مسابقات دسته اول شده و با اقتدار توانستند به سطح اول فوتبال شهرستان(لیگ برتر) صعود کنند. 🔸علمدار سلامی که توانست بالاتر از همشهری خود به

🔸فصل آینده لیگ برتر شهرستان خواف، شاهد حضور دو تیم قدرتمند از سلامه(سلامی) خواهیم بود.
🔸دو تیم کوشک و علمدار امسال بعد از یک دهه دوری فوتبال این شهر، وارد مسابقات دسته اول شده و با اقتدار توانستند به سطح اول فوتبال شهرستان(لیگ برتر) صعود کنند.
🔸علمدار سلامی که توانست بالاتر از همشهری خود به عنوان قهرمانی لیگ دسته یک برسد، در تیم خود بیشتر از فوتبالیست های سلامه استفاده کرده بود و با این ترکیب بومی توانست مقتدرانه قهرمان این مسابقات شود.
🔸کوشک دیگر تیم این دیار هم که توانست به عنوان تیم دوم راهی لیگ برتر شود، داستانی متفاوت داشت.
🔸در حالی که تیم های لیگ برتری تمایلی برای حضور در مسابقات استانی نداشتند، این تیم مهیای حضور در مسابقات زیر گروه استان شده و توانست با بازیهای درخشان به لیگ یک استان راه پیدا کند.
🔸البته حضور بازیکن تمام نشدنی فوتبال خواف”مصطفی خوشدل” در تیم کوشک یک غنیمت بزرگ بود، چرا که با رهبری وی این تیم توانست فصلی فوق العاده رقم بزند.
🔸این دو تیم هفته آینده در چارچوب جام حذفی مقابل هم صف آرایی خواهند کرد و هواداران فوتبال سلامی میتوانند بار دیگر دیداری مهیج و جذاب را به تماشا بنشینند.
🔸بهر تقدیر فوتبال سلامی پس از حدود یک دهه غیبت، سالی به یاد ماندنی برای علاقه مندان این ورزش به وجود آورد.
🔸کانال خبری-تحلیلی شهرستان خواف ضمن تبریک به دست اندرکاران این دو تیم، امیدوار است با حمایت مسئولان و مردم عزیز این دیار این روند رو به رشد ادامه پیدا کرده و شاهد درخشش بیش از پیش ورزش سلامه در شهرستان باشیم.

منبع: کانال خبری تحلیلی شهرستان خواف

 

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.