کد خبر : 1772
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 دی 1397 - 18:15

برخورد پرايد با تريلر كشنده در محور معدن سنگان خواف

برخورد پرايد با تريلر كشنده در محور معدن سنگان خواف

 فرمانده انتظامی شهرستان خواف از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پرايد با یک دستگاه تريلر كشنده با یک كشته و 2 مجروح در این شهرستان خبر داد. به گزارش خواف نیوز به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ” عليرضا حسينعلي زاده”در تشریح این خبر، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع حادثه رانندگي در

 فرمانده انتظامی شهرستان خواف از برخورد یک دستگاه خودرو سواری پرايد با یک دستگاه تريلر كشنده با یک كشته و 2 مجروح در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  پايگاه خبري پليس، سرهنگ” عليرضا حسينعلي زاده”در تشریح این خبر، گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر وقوع حادثه رانندگي در محور “معدن سنگان” بلافاصله گشت تصادفات به همراه نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه، یک خودرو پرايد با تريلر كشنده كه در شانه خاكي جاده پارك بوده برخورد کرد که یک نفر از سرنشینان خودرو پرايد فوت و راننده و يك سرنشین دیگر آن مصدوم که بلافاصله به مراکز درمانی منتقل شدند.

سرهنگ حسينعلي زاده گفت: كارشناسان پليس راه، علت اين حادثه را عدم توانايي در كنترل وسيله نقليه ناشي از تغيير مسيرناگهانی خودرو پرايد اعلام كردند.

فرمانده انتظامی شهرستان خواف در پايان از رانندگان خواست؛ از سرعت غیرمجاز، سبقت بی مورد، صحبت كردن با تلفن همراه، خوردن و آشاميدن و ديگر اقداماتي كه باعث حواس پرتي و عدم توجه به جلو راننده مي شود، پرهيز کرده و با رعايت مقررات راهنمایی و رانندگي از حوادث دلخراش جلوگيري کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.