کد خبر : 1761
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 4 دی 1397 - 15:52

بازدید سرپررست فرمانداری خواف از شرکت پخش فرآورده های نفتی

بازدید سرپررست فرمانداری خواف از شرکت پخش فرآورده های نفتی

در راستای اهمیت حقوق شهروندی ، سرپرست فرمانداری خواف از شرکت پخش فراورده های نفتی بازدید و از نزدیک در جریان روند انجام امور قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری ضمن ابراز رضایت از نحوه سوخت رسانی، از تلاش و مساعی مدیر شرکت نفت خواف  و مجموعه کارکنان خدوم

در راستای اهمیت حقوق شهروندی ، سرپرست فرمانداری خواف از شرکت پخش فراورده های نفتی بازدید و از نزدیک در جریان روند انجام امور قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری ضمن ابراز رضایت از نحوه سوخت رسانی، از تلاش و مساعی مدیر شرکت نفت خواف  و مجموعه کارکنان خدوم این شرکت قدردانی نمود
سرپرست فرمانداری خواف گفت : مسئوولین شهرستانی در راستای خدمات رسانی بهینه به شهروندان این شهرستان و کاهش مشکلات آنها مساعدت لازم را انجام دهند تا شاهد رضایت مندی عموم مردم باشیم.
پورثانی رئیس شرکت پخش فراورده های نفتی نیز از آمادگی کامل شرکت برای مواجهه با فصل سرما خبر داد و افزود: با برنامه ریزیهای انجام شده ذخیره سازی فرآورده ها به نحو مطلوب صورت گرفته و جهت سوخت رسانی هیچ گونه مشکلی نخواهیم داشت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.