کد خبر : 1618
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 آذر 1397 - 16:01

ه مناسبت روز دانشجو؛ جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور خواف برگزار شد

ه مناسبت روز دانشجو؛ جشن دانش آموختگی فارغ التحصیلان دانشگاه پیام نور خواف برگزار شد

جشن دانش آموختگی 90 فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور خواف  با حضور  سرپرست فرمانداری شهرستان ، امام جمعه و تنی چند از مسئولین دستگاههای اجرایی، اساتید دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف، عبدالرضا سپهری در حاشیه این آیین گفت: دانشگاه به وجود این دانش آموختگان

جشن دانش آموختگی 90 فارغ التحصیل دانشگاه پیام نور خواف  با حضور  سرپرست فرمانداری شهرستان ، امام جمعه و تنی چند از مسئولین دستگاههای اجرایی، اساتید دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان دانشگاه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف، عبدالرضا سپهری در حاشیه این آیین گفت: دانشگاه به وجود این دانش آموختگان افتخار می‌کند چرا که با سرمایه گذاری دوران طلایی عمرشان در دانشگاه اکنون به عنوان متخصصان کارآمد وارد جامعه می‌شوند.
وی  با بیان اینکه امروز حدود 90 دانشجوی دختر و پسر، دانش آموختگی خود را جشن گرفتند، افزود : دانش آموختگان برای جبران زحمات خانواده و استادان خود رسالت سنگینی بر عهده دارند، امیدواریم آنها در این آزمون سربلند و پیروز باشند و بتوانند دینِ خود را به پدران و مادران دلسوز و همچنین در جهت اعتلا و توسعه شهرستان  ادا کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.