کد خبر : 1591
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 15 آذر 1397 - 19:00

رژه ماشین آلات و تجهیزات زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف برگزار شد

رژه ماشین آلات و تجهیزات زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف برگزار شد

رژه ماشین آلات برف روب و تجهیزات زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف همزمان با سایر ادارات شهرستان، صبح امروز در شهر خواف  با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از نیروهای نظامی ،انتظامی و اداری شهرستان برگزار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ عبدالرضا سپهری

رژه ماشین آلات برف روب و تجهیزات زمستانی اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان خواف همزمان با سایر ادارات شهرستان، صبح امروز در شهر خواف  با حضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از نیروهای نظامی ،انتظامی و اداری شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف؛ عبدالرضا سپهری ضمن تقدیر از تلاش راهداران شهرستان علی الخصوص در عملیات زمستانی، بر ضرورت خدمات رسانی به مردم شهرستان و رعایت مسائل ایمنی در هنگام خدمات امدادرسانی تأکید کرد.
محمودزاده ریاست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان نیز  در ادامه خدمات رسانی به مردم شهرستان را از افتخارات اداره راهداری برشمرد و ضمن تأکید بر انجام خدمات به موقع و سریع به مردم و ضرورت باز بودن راه در کل ایام سال، از تلاش همکاران راهدارتقدیر کرد.
لازم به ذکر است راهداری زمستانی همه ساله از پانزدهم آذرماه آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال بعد ادامه دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.