کد خبر : 1541
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 آذر 1397 - 15:53

همزمان با سراسر کشور بیستمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان خواف برگزارشد

همزمان با سراسر کشور بیستمین مانور زلزله و ایمنی در مدارس شهرستان خواف برگزارشد

  بیستمین مانور زلزله و ایمنی با هدف ارتقا دانش و آمادگی دانش آموزان در برابر حوادث طبیعی به صورت نمادین در دبیرستان شهید حمامی شهرخواف برگزار شد. به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، بیستمین مانور سراسری زلزله  مدارس با شعار مدرسه ایمن-جامعه تاب آور با حضور سرپرست فرمانداری، مدیر آموزش وپرورش و کلیه

 

بیستمین مانور زلزله و ایمنی با هدف ارتقا دانش و آمادگی دانش آموزان در برابر حوادث طبیعی به صورت نمادین در دبیرستان شهید حمامی شهرخواف برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خواف، بیستمین مانور سراسری زلزله  مدارس با شعار مدرسه ایمن-جامعه تاب آور با حضور سرپرست فرمانداری، مدیر آموزش وپرورش و کلیه اعضاء شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان همزمان با سراسر کشور برگزار گردید.

در این مراسم عبدالرضا سپهری  سرپرست فرمانداری و رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران  شهرستان خواف ضمن بیان اهمیت اجرای این گونه مانورها در بالا بردن سطح آموزش های همگانی بویژه دانش آموزان ، فلسفه اجرای چنین مراسماتی را ایجاد هماهنگی بین دستگاههای اجرایی و همچنین افزایش آگاهی بخشی همگانی در خصوص نحوه برخورد صحیح در مواقع بروز حوادث طبیعی به خصوص زلزله بیان نمودند.
ایشان همچنین نقش ادارات دخیل در امر ساخت و ساز در شهرستان را در کاهش خطرات ناشی از وقوع زمین لرزه مهم و حیاتی ارزیابی نموده و از آنها خواست که تمام سعی و تلاش خود را در جهت بهبود ساخت و سازها در شهرها و روستا به کار ببندند.
سپهری در پایان سخنان خود  از تلاش تمامی اعضاء برگزار کننده مانور مذکور بخصوص  دبیرخانه شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان ، هلال احمر ، آموزش و پرورش ، شهرداری خواف و کلیه دانش آموزان شرکت کننده تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه مراسم احمد قادری مدیر آموزش وپرورش خواف گفت: این مانورها آمادگی دانش‌آموزان رابرای مقابله با حوادث طبیعی از قبیل زلزله به تصویر می کشد.

وی افزود: آموزش، مهم‌ترین رکن در خصوص حوادث و بلایای طبیعی است و از این رو مانورهایی نظیر امروز می‌تواند بسیار موثر باشد.

قادری در پایان اظهارداشت: برگزاری چنین مانورهایی در مدارس، باعث شده ضمن آن‌که دانش‌آموزان آموزش ببینند، بتوانند آن را به خانواده خود منتقل کرده و موجب افزایش سطح آگاهی همگانی در خصوص زلزله شوند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.