کد خبر : 1113
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 مهر 1397 - 19:59

بررسی وضعیت تحصیلی فرزندان ایثارگر توسط معتمد معین خوافی

بررسی وضعیت تحصیلی فرزندان ایثارگر توسط معتمد معین خوافی

معتمدین معین خواف طی جلسه ای وضعیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار ، جلسه معتمدین معین خواف با هدف بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر  28مهر در بنیاد شهیدو امورایثارگران این شهرستان برگزار شد. رئیس

معتمدین معین خواف طی جلسه ای وضعیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان شاهد و ایثارگر این شهرستان را مورد بررسی قرار دادند.

بررسی وضعیت تحصیلی فرزندان ایثارگر توسط معتمد معین خوافی

به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار ، جلسه معتمدین معین خواف با هدف بررسی وضعیت تحصیلی دانش آموزان شاهد و ایثارگر  28مهر در بنیاد شهیدو امورایثارگران این شهرستان برگزار شد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان خواف در جلسه معتمدین معین گفت: معتمدین معین، پاسداران منزلت اجتماعی ایثارگران و پرچم‌دار فرهنگ پایداری هستند.
علی رمضاني با تاکید بر نقش شبکه گسترده معتمدین معین افزود: شما عزيزان  ایثارگران آگاه و معتمدی هستيد که در سراسر کشور مشغول فعالیت های اجتماعی بوده و به عنوان اتاق فکر این مجموعه، ما را در ارایه خدمات دهي و اجرای آنها راهنمایی می کنيد.
وی ادامه داد: بررسی نحوی عملکرد ستاد شاهد دانش آموزی و دانشجویی ، وضعیت تحصیلی، برگزاری کلاس اموزش خانواده ویژه والدین دانش آموزان از مباحثی بود که در این جلسه مطرح شد.
رئیس بنیاد شهیدو امورایثارگران خواف افزود: بررسی وضعیت اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران، و کلاس های اموزشی ویژه بانوان ایثارگر در راستای ارتقا سطح نشاط و شادابی نیز باید برگزار شود.
خانواده شهدا ، جانبازان آزادگان و خانواده آنان می توانند عضو معتمد معین شوند و جهت ارائه خدمت به سایر ایثارگران مدد رسانند.
انتهای پیام/
تاریخ انتشار : يکشنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۸

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.