کد خبر : 1061
تاریخ انتشار : جمعه 27 مهر 1397 - 5:44

بزرگداشت شهيد حسن زنگنه زوزنی در روستای زوزن

بزرگداشت شهيد حسن زنگنه زوزنی در روستای زوزن

يادوراه سي و سومين سالگرد شهادت شهيد حسن زنگنه‌زوزني در روستاي زوزن خواف برگزار شد. تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷ به گزارش خواف نیوز به نقل از ايثار ، به مناسبت سي و سومين سالگرد شهادت شهيد حسن زنگنه زوزني يادواره اين شهيد شنبه 21 مهر با حضور مسئولين شهرستان خواف، خانواده

يادوراه سي و سومين سالگرد شهادت شهيد حسن زنگنه‌زوزني در روستاي زوزن خواف برگزار شد.

تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ مهر ۱۳۹۷

به گزارش خواف نیوز به نقل از ايثار ، به مناسبت سي و سومين سالگرد شهادت شهيد حسن زنگنه زوزني يادواره اين شهيد شنبه 21 مهر با حضور مسئولين شهرستان خواف، خانواده شهدا و جانبازان و آحاد مردم هميشه در صحنه بخش زوزن خواف در مجتمع فرهنگي ورزشي صالحين شهداي زوزن برگزار شد.
دادستان شهرستان خواف در این مراسم، ولایت پذیری را سفارش وصیت نامه اکثر شهدا دانست و گفت: ولایت پذیری به عنوان رکن اصلی دین و انقلاب از وصایای شهدا است.
حجت‌الاسلام مصطفي مروي در ادامه حراست و حفاظت از دستاوردهای انقلاب را از دیگر موارد ذکر شده در وصایای شهدا دانست و افزود: همه ما وظیفه داریم از دستاوردهایی که به خاطر آن خون‌های زیادی ریخته شده حفاظت کنیم.
حجت‌الاسلام مروي بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: فرهنگ ایثار و شهادت برخواسته از مکتب حق تشیع است که راه انسان را روشن می‌کند و آتشی است که خرمن ظلم را می‌سوزاند.
وي در خاتمه گفت: بر اساس آموزه‌های دینی انبیا، علما و شهدا هستند که روز قیامت شفاعت می‌دهند و همه ما مسئول و غیر مسئول وظیفه داریم به وصایای شهدا عمل کنیم.
گفتني است شهيد حسن زنگنه‌زوزني در ١١ خرداد ١٣٣٧ چشم به جهان گشود و در ٢٢ مهر ١٣٦٤ در نوار مرزي خواف به درجه رفيع شهادت نائل شده است.
گفتني است شهرستان خواف ٩٧ شهيد، ٢٨١ جانباز و ٣٤ آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهاي پيام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.