کد خبر : 1051
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 مهر 1397 - 19:36

جلسه شورای اداری شهرستان خواف برگزار شد

جلسه شورای اداری شهرستان خواف برگزار شد

در جلسه شورای اداری شهرستان که به ریاست عبدالرضا سپهری  سرپرست فرمانداری خواف برگزار شد مسائل مختلف شهرستان در حوزه وظایف دستگاههای اداری مورد بررسی قرار گرفت. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ جلسه شورای اداری با یاد و نام شهید حسن زنگنه و به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان و با

در جلسه شورای اداری شهرستان که به ریاست عبدالرضا سپهری  سرپرست فرمانداری خواف برگزار شد مسائل مختلف شهرستان در حوزه وظایف دستگاههای اداری مورد بررسی قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ جلسه شورای اداری با یاد و نام شهید حسن زنگنه و به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان و با حضور نماینده مردم شهرستانهای خواف و رشتخوار در مجلس شورای اسلامی  ، ائمه جمعه اهل تشیع و تسنن ، اعضای شورای تامین و مسئولین دستگاههای اجرایی شهرستان خواف برگزار شد.
سرپرست فرمانداری خواف  در این جلسه با اشاره به جنگ رسانه ای و اقتصادی در کشور ، از تدابیر اتخاذ شده توسط دولت برای اقشار کم درآمد و ضعیف جامعه تقدیر نمود و افزود: امروز دشمنان ما با به راه انداختن جنگ اقتصادی و فشار های اقتصادی به مردم سعی دارد دولت و نظام را ناکارآمد جلوه دهد .
سپهری در ادامه بر تکریم ارباب رجوع در دستگاهها تاکید کرد و گفت : هنر ما مدیران در این است که با پیگیری مشکلات مردم چه در سطح منطقه و چه در سطح ملی ، گوشه ای از مشکلات را حل کنیم و با رفتار و منشمان دردشان را تسکین دهیم .
وی از دهگردشی روستاهای بخش سنگان در روزهای گذشته خبر داد و گفت: وقتی در بین مردم حضور می یابیم باید حواسمان به قول هایی که به مردم می دهیم باشد، تا حتماً عملیاتی شود،  چرا که عدم اجرایی شدن قول ها ، بی اعتمادی بین مردم به مسئولین را سبب می گردد.از طرفی ایجاد رضایت مندی مردم در اولویت است  و تلاش بیشتر ادارات در این راستا ضروری است.
سرپرست فرمانداری شهرستان به رسالت خطیر خبرنگاران و اصحاب رسانه در فضای مجازی  نیز تاکید کرد و بر لزوم اطلاع رسانی بیشتر مانع اعتصابات و اعتراضات شوند و مردم را نسبت به خطرات انبارسازی کلاهای اساسی آگاه سازند.
بالاترین مقام عالی در شهرستان در خاتمه بر پیگییری و جذب اعتبارات شهرستان و تسهیلات روستایی و مشاغل خانگی تاکید کرد و خواستار آماده باش هر چه بیشتر دستگاههای خدمات رسان در فصول سرما شد.
حجت الاسلام شمسیان امام جمعه اهل تشیع  شهرستان خواف نیز طی سخنانی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتدار ، عزت و سربلندی جمهوری اسلامی ، تصریح کرد: برای نظام جمهوری اسلامی هیچ گاه بن بستی نخواهد بود و قطعاً این پیچ اقتصادی را نیز با موفقیت پشت سر گذاشته و دشمنان جمهوری اسلامی را مایوس خواهیم نمود.
حجت الاسلام شمسیان  حضور در نماز عبادی سیاسی جمعه را یک تکلیف خواند و بر  حضور پررنگ مدیران دستگاههای اجرایی تاکید کرد.
امام جمعه اهل سنت نیز خاطر نشان کرد: امروز همه ی ما در جیبمان یک رسانه قوی داریم ، بی شک دشمنان از این ظرفیت استفده کرده و تلاش می کنند مردم را گمراه سازند . باید دست از قضاوت های بیجا برداریم .
مولوی احراری همچنین خواستار صرفه جویی هر بیشتر مدیران در ادارات و دستگاههای اجرایی شد و گفت:  با صرفه جویی بیشتر می توانیم خدمات بیشتری به روستاهای محروم شهرستان بدهیم و آنان رااز نعمت ها و موهیت های خدادای محروم نکنیم.
محمود نگهبان نماینده مردم شهرستانهای خواف و رشتخوار نیز در ادامه اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران را فراتر از مرزها بیان کرد و افزود: امروز استکبار جهانی معیشت و اقتصاد مردم را نشانه گرفته است ، امروز ما شاهد جنگ اقتصادی در منطقه هستیم مسئولین باید در این موقعیت پر خطر  با مردم مدارا کنند.
نگهبان بر ضرورت وحدت و انسجام جامعه امروز هم در سطح کلان و هم در سطح منطقه تاکید کرد و گفت: خداوند را شاکریم به برکت حضور علماء و مسئولین و مردم شاهد این انسجام و یکپارچگی در سطح شهرستان هستیم.
نماینده مردم شهرستان از حق و حقوات مردمی که در قلب معادن و صنایع  جای گرفته اند و متحمل آسیب هایی شدند خبر داد و تصریح کرد: معادن مکلف شدند جهت ایجاد خسارت به کلیه بخش ها منجمله محیط زیست، کشاورزی ، بهداشت و درمان ، عمرانی و … و همچنین صنایعی که آلایندگی زیست محیطی دارند،  2 درصد از درآمد فروش خود را به مردم منطقه پرداخت نمایند.، از طرفی  15 درصد از حقوق دولتی نیز بایستی صرف  عمران و آبادانی  منطقه گردد.
نگهبان در پایان در پاسخ به انتقال آب از چاه های کشاورزی بخش سلامی به صنایع و معادن گفت: سرمایه گذاری که اقدام به  سرمایه گذاری در منطقه  می کند در ابتدا باید  زیر ساخت های  لازم را فراهم نماید. . انتقال آب از چاه های بخش سلامی در صورتی انجام می شود که آب مازاد در بخش وجود داشته باشد در غیر این صورت این اتفاق نخواهد افتاد چرا که  مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.
گزارش فعالیت های اداره گاز ، شرکت پخش فراورده های نفتی و اداره برق  در این جلسه ارائه شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.