کد خبر : 914
تاریخ انتشار : یکشنبه 8 مهر 1397 - 18:25

مولانا حبیب‌الرحمان مطهری:باید به سخنان مقام معظم رهبری و مسئولین نظام که تأکید ویژه‌ای به وحدت، اخوت و عدم توهین به مقدسات دارند، اهمیت داد.

مولانا حبیب‌الرحمان مطهری:باید به سخنان مقام معظم رهبری و مسئولین نظام که تأکید ویژه‌ای به وحدت، اخوت و عدم توهین به مقدسات دارند، اهمیت داد.

مولانا حبیب‌الرحمان مطهری: توهین به مقدسات اهل‌سنت حرام و ناجایز و با وجدان انسانی در تضاد است. مولانا حبیب‌الرحمن مطهری، مدیر مدرسه دینی احناف خواف در سومین نشست هم‌اندیشی مجمع فقهی اهل‌سنت خراسان، اظهار داشت: در ایام عاشورا کلیپی از سوی یکی از بازیکنان فوتبال منتشر شد که به ام‌المومنین عایشه و خلفای ثلاثه توهین

مولانا حبیب‌الرحمان مطهری: توهین به مقدسات اهل‌سنت حرام و ناجایز و با وجدان انسانی در تضاد است. مولانا حبیب‌الرحمن مطهری، مدیر مدرسه دینی احناف خواف در سومین نشست هم‌اندیشی مجمع فقهی اهل‌سنت خراسان، اظهار داشت: در ایام عاشورا کلیپی از سوی یکی از بازیکنان فوتبال منتشر شد که به ام‌المومنین عایشه و خلفای ثلاثه توهین و از الفاظ سخیفی استفاده کرده بود. قطع‌نظر از اسلام که این عملش زشت، حرام و ناجایز است، با وجدان انسانی نیز در تضاد است.
ایشان تأکید کرد: باید به سخنان مقام معظم رهبری و مسئولین نظام که تأکید ویژه‌ای به وحدت، اخوت و عدم توهین به مقدسات دارند، اهمیت داد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.