کد خبر : 862
تاریخ انتشار : جمعه 6 مهر 1397 - 7:36

وداع مردم با شهید گمنام در يادواره شهدای بخش جلگه زوزن

وداع مردم با شهید گمنام در يادواره شهدای بخش جلگه زوزن

آحاد مردم خواف در يادواره 23 شهيد بخش جلگه زوزن با شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند. به گزارش خواف نیوز  به نقل از ايثار واحد خراسان رضوي، همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و تقارن آن با ایام پر افتخار هفته دفاع مقدس، يادواره ٢٣ شهيد بخش

آحاد مردم خواف در يادواره 23 شهيد بخش جلگه زوزن با شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند.
به گزارش خواف نیوز  به نقل از ايثار واحد خراسان رضوي، همزمان با ایام سوگواری سید و سالار شهیدان، حضرت اباعبدا… الحسین (ع) و تقارن آن با ایام پر افتخار هفته دفاع مقدس، يادواره ٢٣ شهيد بخش جلگه زوزن خواف سه‌شنبه سوم مهر برگزار شد.
دادستان شهرستان خواف در این مراسم ضمن گراميداشت ياد و خاطره شهدا گفت: به ارواح تابناک شهیدان، بویژه ٢٣ شهيد بخش زوزن درود می‌فرستم و به محضر خانواده معزز شهیدان ادای احترام می‌کنم.
مصطفي مروي ادامه داد: ایام سوگواری سالار شهیدان است، زیباترین گوهر خلقت، در میدان مظلومیت، در نبردی نابرابر در مقابل شقی‌ترین قوم عالم به شهادت می‌رسد و به بشریت می‌آموزد که اسلام آنقدر عزیز و با عظمت است که شهادت امام مسلمین و اصحاب باوفایش و اسارت اهل بیت در دایره عظیم عظمت اسلام جای گیرد.
وي افزود: ما از عاشورا هویت گرفتیم و درس عاشورایی را به منصه ظهور رساندیم، اگر عاشورا نبود امروز دشمنان در شهرهای ما تاخت و تاز می‌کردند و اگر امروز ملت و حکومت ما عزیز و مقتدر است و سیادت و سروری ملت بزرگ ایران تضمین شده، همه درس‌هایی است که از حماسه کربلا و عاشورا گرفته شده و همه حاصل پایداری، مقاومت، از خودگذشتگی، ایمان استوار و وجود با برکت و با صلابت ولایت و امامت مسلمین است.
در این مراسم آحاد مردم خواف با شهید گمنام دوران دفاع مقدس وداع کردند و در پایان، با اهدای لوح تقدیر به خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان دفاع مقدس، از ایثارگری های آنان قدردانی شد.
گفتني است شهرستان خواف از توابع استان خراسان رضوی است که 97 شهيد، 281 جانباز و 34 آزاده تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران كرده است.
انتهاي پيام/


حجت الله سالاری خبرنگار ایثار رضوی در شهرستان خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.