کد خبر : 732
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 - 13:53

جلسه کارگروه کار و کارگری شهرستان خواف برگزار شد

جلسه کارگروه کار و کارگری شهرستان خواف برگزار شد

  به گزارش  خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف؛  باحضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از اعضای عضو ، جلسه کارگروه کارو کارگری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد. عبدارضا سپهری در این جلسه با تاکید بر اولویت تصمیم گیری جهت پرداخت به موقع معوقات و حقوق و بیمه کارگران

 

به گزارش  خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف؛  باحضور عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان و جمعی از اعضای عضو ، جلسه کارگروه کارو کارگری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد.

عبدارضا سپهری در این جلسه با تاکید بر اولویت تصمیم گیری جهت پرداخت به موقع معوقات و حقوق و بیمه کارگران شاغل در واحد های صنعتی گفت: دستگاههای ذیربط منجمله اداره تعاون، کار و رفاه، سازمان تامین اجتماعی ، سازمان صنعت و معدن و تجارت باید با بازرسی های به موقع ، نظارت بیشتری نسبت به عملکرد واحدهای صنعتی در سطح شهرستان داشته باشند.
وی در ادامه با بررسی مصوبات جلسه گذشته  ادامه داد: خوشبختانه اکثر مصوبات به مرحله اجرا در آمده است ، از طرفی بایستی از مصوب نمودن مسائلی که قابلیت اجرایی ندارند خودداری گردد.
سپهری در ادامه افزود: تشکیل دفاتر مشترک با شرکت های تعاونی و صنعتی به منظور رسیدگی بیشتر به مشکلات حوزه کار و کارگری مصوبه ای منطقی به نظر نمی رسد ، مگر اینکه بتوانیم با استناد به  موارد قانونی ، شرکت ها را ملزم به تشکیل این دفاتر نماییم.
سرپرست فرمانداری خواف صیانت از جامعه کارگری را وظایف یکایک مسئولین و دستگاههای متولی این امر دانست و افزود: کمترین خواسته کارگران شاغل در واحدهای صنعتی پرداخت به موقع حقوق و مزایا و بیمه های کارگری است ،  که باید توجه ویژه ای به آن شود تا خانواده های این کارگران در آرامش باشند و دغدغه ای نداشته باشند.
گفتنی است دراین جلسه مشکلات حقوقی و بیمه ای کارگران شاغل در شرکت ها ی تعاونی و صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.