کد خبر : 735
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 شهریور 1397 - 13:55

جلسه هم اندیشی دهیاران بخش مرکزی شهرستان خواف برگزار شد

جلسه هم اندیشی دهیاران بخش مرکزی شهرستان خواف برگزار شد

جلسه هم اندیشی دهیاران بخش مرکزی شهرستان خواف با حضور سرپرست فرمانداری و دهیاران  بخش در محل فرمانداری برگزار شد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  دهیاران را بازوان اجرایی دولت و حاکمیت و حلقه ی واسط میان دستگاه های دولتی و

جلسه هم اندیشی دهیاران بخش مرکزی شهرستان خواف با حضور سرپرست فرمانداری و دهیاران  بخش در محل فرمانداری برگزار شد.
به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف  دهیاران را بازوان اجرایی دولت و حاکمیت و حلقه ی واسط میان دستگاه های دولتی و مردم و بلعکس در روستا ها دانست و با بیان این که دهیاران مدیران عملیاتی و نمایندگان حاکمیت در روستا ها هستند از نقش سازنده وتاثیر گذار ایشان در رشد، توسعه و آبادانی روستاها سخن به میان آورد.
سپهری تصریح کرد: مسئولین فنی و مالی به عنوان کارمندان شما هستند، دهیاری می تواند در کار خود موفق باشد که به کلیه وظایف سازمانی خود اشراف کامل داشته باشد و موارد غیر قانونی را از موارد قانونی تشخیص دهد.
سرپرست فرمانداری خواف داشتن روحیه مطالبه گیری را یکی از وظایف دهیاران برشمرد و افزود: با پیگیری مسائل و مشکلات بحق روستا،  قطعاً نیمی از مشکلات حل خواهد شد .
عبدالرضا سپهری با تاکید بر فعال نمودن شرکت تعاونی دهیاران افزود: ساماندهی  شرکت های تعاونی دهیاران می تواند به توسعه همه جانبه روستاها ، سرعت بخشیدن به اتمام پروژه های نیمه تمام و تعریف پروژه جدید کمک کند.
بالاترین مقام عالی در شهرستان با اشاره به لزوم دریافت هزینه جمع آوری زباله ها از ساکنین روستا، استفاده از ظرفیت روحانیون و علماء را مسمر ثمر تلقی نمود و افزود: باید در این راستا شفاف سازی شود و مردم بدانند با پرداخت این مبلغ ، قرار است چه اقدامی صورت پذیرد . اگر این مسئله تبیین شود بی شک مردم نیز همکاری بیشتری با دهیاری خواهند داشت.
سپهری خاطر نشان کرد: با عنایت به در پیش بودن فصل زمستان بایستی فرم های سوخت نیز تکمیل گردد چرا که حقی از مردم ضایع نگردد همه ی ما در قبال مردم مسئولیم  .
وی در پایان بر پیگیری  جهت جلوگیری از تصرف و ساخت و ساز ها در روستاها تاکید و خواستار ارسال گزارشات ماهیانه به بخشداری شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.