کد خبر : 622
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1397 - 18:38

سپهری فرماندار شدن خود را تکذیب کرد

سپهری فرماندار شدن خود را تکذیب کرد

با وجود اینکه در روزهای اخیر از سپهری سرپرست فعلی فرمانداری خواف و بخشدار سنگان به عنوان یکی از گزینه های احتمالی فرمانداری خواف نام برده شده بود وی این احتمال را رد کرد. سرپرست فرمانداری خواف در گفتگوی اختصاصی با خواف نیوز : « با سلام و احترام ، اینجانب نیز بیصبرانه منتظر قدوم

با وجود اینکه در روزهای اخیر از سپهری سرپرست فعلی فرمانداری خواف و بخشدار سنگان به عنوان یکی از گزینه های احتمالی فرمانداری خواف نام برده شده بود وی این احتمال را رد کرد. سرپرست فرمانداری خواف در گفتگوی اختصاصی با خواف نیوز :
« با سلام و احترام ، اینجانب نیز بیصبرانه منتظر قدوم سبز و با برکت سرور گرامی جناب استاد ساقی عزیز ، شخصیتی وارسته ، شایسته و کار بلد بعنوان فرماندار شهرستان خواف هستم . البته در شرایط فعلی خواف بازار شایعات و گمانه زنی ها بسیار داغ است و در فضای مجازی از بنده نیز بعنوان یکی از گزینه های فرمانداری شهرستان خواف نام برده شده که بنده شایعات فوق راجع به خودم را تکذیب و رد میکنم. و یقینا” انتخاب و انتصاب فرماندار شهرستان خواف با صلاحدید استاندار معزز و تیم محترم سیاسی ایشان خواهد بود و هر بزرگواری هم که به عنوان فرماندار شهرستان خواف انتخاب و انتصاب گردند بنده هم تا مادامی که در شهرستان باشم ،کما فی السابق در کنار ایشان خواهم بود و با افتخار با ایشان همکاری خواهم نمود و همچنان خدمتگزار مردم شریف بوده و خواهم بود . با امتنان وافره سپهری.»

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.