کد خبر : 542
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 شهریور 1397 - 18:30

انهدام باند سارقان انبارهای غلات و ادوات کشاورزی در خواف

انهدام باند سارقان انبارهای غلات و ادوات کشاورزی در خواف

فرمانده نیروی انتظامی خواف عصر امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری سارقان اماکن خصوصی شامل انبارهای غلات، خوراک دام و ادوات کشاورزی و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد. علیرضا حسینعلی‌زاده بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از انبارهای غلات در سطح حوزه استحفاظی پیگیری این موضوع به منظور

فرمانده نیروی انتظامی خواف عصر امروز در جمع خبرنگاران از شناسایی و دستگیری سارقان اماکن خصوصی شامل انبارهای غلات، خوراک دام و ادوات کشاورزی و کشف 6 فقره سرقت در این شهرستان خبرداد.

علیرضا حسینعلی‌زاده بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از انبارهای غلات در سطح حوزه استحفاظی پیگیری این موضوع به منظور شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران دایره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی با اشراف اطلاعاتی و بررسی شیوه‌های وقوع سرقت به یک سارق سابقه‌دار مظنون و پس از اطمینان از انجام سرقت‌ها توسط این فرد وی را با هماهنگی مقام قضایی در عملیات ضربتی دستگیر کردند.

فرمانده نیروی انتظامی خواف با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های به‌عمل آمده به 6 فقره سرقت از انبارهای غلات، ادوات و تجهیزات کشاورزی با هم دستی دو نفر دیگر به ارزش 300 میلیون ریال اعتراف کرد؛ گفت: دو متهم دیگر در یک عملیات موفق دستگیر و هر سه متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.