کد خبر : 522
تاریخ انتشار : شنبه 10 شهریور 1397 - 11:59

مولانا مطهری: دکتر پهلوان نژاد براستی اهل خدمت و تعامل بود، برای ایشان فرقی بین شیعه و سنی نبود و سعی فراوانی برای وصل کردن مردم به نظام اسلامی داشت.

مولانا مطهری: دکتر پهلوان نژاد براستی اهل خدمت و تعامل بود، برای ایشان فرقی بین شیعه و سنی نبود و سعی فراوانی برای وصل کردن مردم به نظام اسلامی داشت.

گزیده ای از سخنان  مولانا مطهری در نماز جمعه اهل سنت در تاریخ  ٩٧/۶/٩ ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان عزیز و تقدیر از خدمات دولت و کارکنان آن در منطقه به خصوص فرماندار فرهیخته شهرستان جناب “دکتر پهلوان نژاد” که البته مدت خدمت ایشان در این شهرستان پایان یافته است. 🔸دکتر پهلوان نژاد براستی

گزیده ای از سخنان  مولانا مطهری در نماز جمعه اهل سنت در تاریخ  ٩٧/۶/٩

ضمن تبریک هفته دولت به دولتمردان عزیز و تقدیر از خدمات دولت و کارکنان آن در منطقه به خصوص فرماندار فرهیخته شهرستان جناب “دکتر پهلوان نژاد” که البته مدت خدمت ایشان در این شهرستان پایان یافته است.
🔸دکتر پهلوان نژاد براستی اهل خدمت و تعامل بود، برای ایشان فرقی بین شیعه و سنی نبود و سعی فراوانی برای وصل کردن مردم به نظام اسلامی داشت.

🔸دکتر پهلوان نژاد این هنر را داشت که مردم را به دولت و نظام جمهوری اسلامی خوشبین می کرد. فرمانداران بسیاری آمدند و رفتند و مردم ما هم آنها را می شناسند که چه کارهایی کردند، اما براستی دکتر پهلوان نژاد صادقانه به مردم خدمت کرده و هیچ فرقی بین مردم نمی گذاشت.

🔸مسئولان متوجه باشند که افرادی می خواهند با گزارشات کذب از شهرستان خواف هیولایی بسازند، در حالی که مردم شیعه و سنی در اینجا با هم رفیق و برادرند.این افراد تندرو و افراطی هستند و چون خیلی از مسائل باب طبعشان نبوده می خواهند با گزارشات کذب چهره مردم شهرستان را مخدوش نمایند. مسئولین منطقه و استان باید مراقب این افراد تندرو(چه شیعه و چه سنی) باشند چرا که این ها خیرخواه مردم و نظام نیستند و نباید حرف آنها را ملاک قرار داده، بلکه باید تحقیق کنند.
🔸مسئولین دقت کنند اگر شخصی خطایی کرد باید تحقیق شود که این خطا شرّ بوده یا خیر، آیا این کار به نفع یا ضرر مردم بوده است؟
بسیار افرادی آمده اند که مردم ما آنها!! و کارهایشان!! را به یاد دارند و رفته اند اما آب از آب تکان نخورده است.
🔸حال که مسئولیت فرماندار محترم به پایان رسیده تقاضای ما این است که فرمانداری اهل سنت برای این پست انتخاب شود چرا که اهل سنت هم در تمامی صحنه های انقلاب حضور دارند.
برخی می گویند که اینجا خراسان است و نمی شود اما خراسان رضوی باید محور عدالت باشد،محور فضایل اسلامی باشد. اگر ما به هم اعتماد داریم و مطابق عدالت محوری مقام معظم رهبری رفتار میکنیم این تقاضا زیاده خواهی نیست.

منبع: کانال خبری تحلیلی خواف نیوز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.