کد خبر : 448
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 13:44

فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب شهرستان‌ خواف تجلیل شدند

فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب شهرستان‌ خواف تجلیل شدند

هم‌زمان با دهه امامت و ولایت، همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب حوزه علمیه شهرستان خواف و شهرهای توابع آن تجلیل شدند. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان خراسان رضوی، همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب حوزه علمیه شهرستان خواف و شهرهای توابع با

هم‌زمان با دهه امامت و ولایت، همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب حوزه علمیه شهرستان خواف و شهرهای توابع آن تجلیل شدند.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی مرکز خدمات حوزه‌های علمیه استان خراسان رضوی، همایش تجلیل از همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی طلاب حوزه علمیه شهرستان خواف و شهرهای توابع با حضور حجت‌الاسلام شمسیان امام‌جمعه و مولوی موحدی از بزرگان این شهرستان و حجت‌الاسلام‌والمسلمین حائری، مدیر مرکز خدمات استان برگزار شد.
این مراسم هم‌زمان با ولادت امام هادی (ع) و با حضور 700 نفر از طلاب شیعه و سنی و همسر و فرزندان ممتاز تحصیلی آن‌ها در مسجد فاطمه الزهرا(س) این شهرستان برگزار شد.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین حائری مدیر مرکز خدمات استان در این همایش گفت: علوم حوزه‌های علمیه چه شیعه و چه سنی مرز ندارد، در فرهنگ حوزه فارغ‌التحصیلی وجود ندارد و حتی عالم 82 ساله به دنبال علم و دانش است و این افتخار ماست؛ لذا تا می‌توانید به دنبال دانش‌افزایی باشید که ارزش انسان به علم است و تمام حقایق هستی بر مدار علم می‌چرخد.
وی خطاب به والدین دانش آموزان گفت: فرزندان شما نیز باید قدردان باشند چراکه موفقیت آن‌ها مدیون زحمات شماست.
اجرای جنگ شادی، سخنرانی امام‌جمعه شهرستان خواف و مدیر مرکز خدمات استان و اهدای بسته فرهنگی به دانش آموزان ازجمله برنامه‌های این همایش بود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.