کد خبر : 456
تاریخ انتشار : چهارشنبه 7 شهریور 1397 - 13:59

تجديد پيمان دولتمردان خواف با آرمان‌هاي شهدا

تجديد پيمان دولتمردان خواف با آرمان‌هاي شهدا

مسئولين شهرستان خواف در ديدار با خانواده شهدا و جانبازان و حضور در گلزار شهدا با آرمان‌هاي شهدا تجديد ميثاق كردند. به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، رئیس بنیاد شهید ‌امور ایثارگران خواف يكشنبه چهارم شهريور به مناسبت هفته دولت با خانواده‌های شهيد عبدالواحدجلالی و جانبازان غلام‌احمد شاهرخی و احمدرضا

مسئولين شهرستان خواف در ديدار با خانواده شهدا و جانبازان و حضور در گلزار شهدا با آرمان‌هاي شهدا تجديد ميثاق كردند.
به گزارش خواف نیوز به نقل از ایثار واحد خراسان رضوی، رئیس بنیاد شهید ‌امور ایثارگران خواف يكشنبه چهارم شهريور به مناسبت هفته دولت با خانواده‌های شهيد عبدالواحدجلالی و جانبازان غلام‌احمد شاهرخی و احمدرضا شهیدی دیدار کرد.
علي رمضاني در این دیدارها با تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گفت: این هفته فرصت خوبی برای دیدار با خانواده معظم شاهد است که حق بزرگی بر گردن مردم و مسئولین دارند و تکریم خانواده شهدا و جانبازان کمترین وظیفه مدیران و آحاد جامعه است.
وي در ادامه افزود: آرامش و آسایش امروز جامعه مدیون رشادت و شجاعت شهیدانی است که برای دفاع از خاک و مردم این سرزمین و برای سربلندی انقلاب اسلامی در برابر دشمنان ایستادند و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
بعد از اين ديدارها جمعی از مسئولين شهرستان گلزار شهدای گمنام این شهرستان را عطرافشانی و با آرمان‌هاي شهدا تجديد پيمان كردند.
فرماندار خواف در این مراسم ضمن تبریک به مناسبت هفته بزرگداشت دولت، اظهار داشت: این هفته یادآور فداکاری‌ها و خدمت‌گذاری شهیدان رجایی و با هنر است، باشد که همه دولتمردان آن فداکاری‌ها را سرلوحه کار خود قرار دهند.
محمدرضا پهلوان‌نژاد در پایان ضمن تشکر از حضور مسئولین عنوان داشت: در حضور شهدا تجدید میثاق کرده و عهد می‌بندیم که در راه خدمت به مردم شهیدان رجایی و باهنر را سرلوحه قرار داده تلاش کنیم که در این راه لحظه‌ای از حرکت باز نمانده و پویا و فعال در راه اهداف عالیه نظام و منویات مقام معظم رهبری و پیشبرد اهداف گام برداریم.
در اين مراسم تني چند از مسئولين نیز شهرستان حضور داشتند.
گفتني است شهید عبدالواحد جلالی در دوم ارديبهشت 1340 چشم به جهان گشود و در 25 مرداد 1375 به درجه رفیع شهادت نائل شد.
انتهاي پيام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.