کد خبر : 151
تاریخ انتشار : شنبه 13 مرداد 1397 - 11:31

💢پیام تبریک مدیرآموزش و پرورش شهرستان خواف به مناسبت کسب رتبه های زیر۱۰۰۰ کنکور سراسری سال ۱۳۹۷

💢پیام تبریک مدیرآموزش و پرورش شهرستان خواف به مناسبت کسب رتبه های زیر۱۰۰۰ کنکور سراسری سال ۱۳۹۷

پیام تبریک مدیرآموزش و پرورش شهرستان خواف به مناسبت کسب رتبه های زیر۱۰۰۰ کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ ‌‌﷽✨ ((يَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَالَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ))”مجادله ۱۱” (خداوند كسانی از شما را كه ایمان آورده اند بالا می برد و به كسانی كه بهره ای از علم دارند درجات بزرگی می بخشد). در پی

پیام تبریک مدیرآموزش و پرورش شهرستان خواف به مناسبت کسب رتبه های زیر۱۰۰۰ کنکور سراسری سال ۱۳۹۷

‌‌﷽✨

((يَرْفَعِ اللَّهُ الَّذِينَ آمَنُوا مِنكُمْ وَالَّذِينَ أُوتُوا الْعِلْمَ دَرَجَاتٍ))”مجادله ۱۱”
(خداوند كسانی از شما را كه ایمان آورده اند بالا می برد و به كسانی كه بهره ای از علم دارند درجات بزرگی می بخشد).
در پی کسب رتبه های برتر در کنکور سراسری سال ۹۷توسط دانش آموزان ۱ – وحید مقیمی رتبه ۱۹علوم تجربی۲ – مهدی زنگنه ابراهیمی رتبه ۷۱ ادبیات و علوم انسانی 3-نصرالله زنگنه ابراهیمی رتبه ۸۲ ادبیات و علوم انسانی ۴ – مریم عطاری رتبه ۸۴ زبان انگلیسی۵- صدف پاکدامن رتبه ۹۸ زبان انگلیسی و سایر رتبه های برتر زیر۱۰۰۰ کنکور سراسری سال۹۷، مدیر اداره آمـــوزش و پرورش شهرســــتان خواف طی پیامی این موفقیت را به آن ها تبریک گفت.
خداوند را شاکریم که یکبار دیگر شاهد درخشش گنج های دیارمیراث های ماندگار در سال حمایت از کالای ایرانی بر بلنـــدای مـــیهن عزیز اسلامیمان ایران سرفراز هستیم.
موفقیت سراسر شور و شادی دانش آموزان خوافی و کسب رتبه های برتردر کنکــور سراسری توسط۵ نفر از جـــــوانان این خطه ازمیهن اسلامی، دل و جانمان را لبریز از امید و سرور نمود. توکل به خـــــــــدا، تــــــلاش دانـــــش‌آموزان و درک متــــقابل خانواده‌ها، استفاده از معلمان سخت کوش در رشته‌های تحصیلی، تشـــکیل جلسات مــــــشاوره برای اولیــا و دانـــش‌آموزان متـــــوسطه، استفاده از تکنولوژی آموزشی ویژه در مدارس از عــــوامل موفقیــــت این عزیزان بوده است .
اینجانب این مـوفقیت ارزنده را به آن دانش آموزان سرافراز و خانواده های محترمشان و جـــــــــامعه فرهـــــنگی و دانش آموزی شــــهرستان خواف تبـــــریک گفته وآرزوی زندگی سعادتمندانه درپناه امام عصر (عج) را برای آنان دارم.

حسن امیری
مدیرآموزش و پرورش خواف

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.