کد خبر : 1798
تاریخ انتشار : شنبه 8 دی 1397 - 13:01

مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان خواف : تعداد210نفر از بی‌سوادان شهرستان تحت پوش دوره سواد آموزی (معادل سوم ابتدایی)قرار گرفته اند

مسئول سوادآموزی آموزش و پرورش شهرستان خواف : تعداد210نفر از بی‌سوادان شهرستان تحت پوش دوره سواد آموزی (معادل سوم ابتدایی)قرار گرفته اند

همزمان با هفته سوادآموزی، مسئول نهضت سواد آموزی آموزش وپرورش خواف به ارائه گزارشی از توفیقات این اداره پرداخت. به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خواف مریم ابراهیم بای  مسئول سوادآموزی آموزش‌وپرورش شهرستان خواف در گفت و گو با خبرنگار پانا  در رابطه با وضعیت سوادآموزی در سطح شهرستان خواف گفت:  هم‌اکنون بالغ

همزمان با هفته سوادآموزی، مسئول نهضت سواد آموزی آموزش وپرورش خواف به ارائه گزارشی از توفیقات این اداره پرداخت.

به گزارش روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش شهرستان خواف مریم ابراهیم بای  مسئول سوادآموزی آموزش‌وپرورش شهرستان خواف در گفت و گو با خبرنگار پانا  در رابطه با وضعیت سوادآموزی در سطح شهرستان خواف گفت:  هم‌اکنون بالغ بر200نفر آموزش دهنده در سطح شهرستان خواف  داریم که از این تعداد 115 نفر  در سال 97 فعال هستند  و با توجه به اینکه ثبت نام دردوره سواد تا 15 دی امکان پذیر است آموزش دهندگانی که  تمایل به همکاری با سواد آموزی دارند می توانند نسبت به ثبت سواد آموز در دوره سواد  اقدام نمایند.

وی بیان داشت تعداد 602 نفر در سه دوره سواد،تحکیم وانتقال ثبت نام شده اند.

ایشان افزود: شهرستان خواف دارای یک  مرکز یادگیری محلی در  شهر خواف   واقع در خیابان خواجه یار 5 می باشد  که در این مرکز علاوه بر علم آموزی کار مهارت آموزی را نیز از سن ۱۰سال به بالا با هدف آگاهی بخشی که رسالت اصلی این مراکز است، انجام می‌دهند.

وی در ادامه همین مطلب اظهار داشت: فعالیت مرکز یادگیری شهرستان خواف در زمینه های کلاسهای شیرینی پزی، آموزش قران، مهارت های زندگی، مسائل روز، اقتصاد، اخلاق در خانواده، … و خیلی از برنامه های دیگر است که به صورت کاملاً رایگان برگزار می شود.

وی در ادامه با درخواست همکاری بیشتر دستگاه‌های اجرایی در سطح این شهرستان گفت: الحمدالله دستگاه اجرایی در سطح شهرستان خواف همکاری خوبی با اداره  سوادآموزی شهرستان  در برگزاری وشرکت در جلسات شورای پشتیبانی وجذب ونگهداری سواد آموزان دارند،وانشاالله با مشارکت موثر دستگاه های اجرایی شاهد محو بی سوادی  در شهرستان باشیم.

وی با اشاره به شروع هفته سواد آموزی از 97/10/1تا 97/10/07از اجرای برنامه های متنوع از قبیل برگزاری جلسه شورای پشتیبانی وتقدیر از دستگاه های برتر شهرستان در امر سواد آموزی وبرگزاری مسابقه پرسش مهر ریاست محترم جمهوری ویژه سواد آموزان دوره انتقال خبر داد.

ابراهیم بای از  خواهران وبرادران  10تا 49 سال شهرستان که  از نعمت سوادمحروم هستند خواستند تا با مراجعه به اداره سواد آموزی نسبت به ثبت نام در دوره سواد اقدام نمایند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.