کد خبر : 1482
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 1 آذر 1397 - 19:11

وحدت شیعه و سنی ضرورت جامعه اسلامی است

وحدت شیعه و سنی ضرورت جامعه اسلامی است

مولوی عبدالرحمن مطهری روز چهارشنبه به مناسبت هفته وحدت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان و استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی دریغ نمی کنند و به شیوه های گوناگون تلاش می کنند به نام مذهب مسلمان را در مقابل یکدیگر قرار دهند. وی اظهار داشت:

مولوی عبدالرحمن مطهری روز چهارشنبه به مناسبت هفته وحدت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دشمنان و استکبار جهانی از هیچ تلاشی برای ایجاد تفرقه بین شیعه و سنی دریغ نمی کنند و به شیوه های گوناگون تلاش می کنند به نام مذهب مسلمان را در مقابل یکدیگر قرار دهند.
وی اظهار داشت: امام راحل و رهبر معظم انقلاب در فرمایشات خود همواره بر تحکیم وحدت بین شیعه و سنی تاکید داشتند لذا باید با توجه به فرمایشات آنان برای انسجام و وحدت بین مسلمانان تلاش کرد.
وی گفت: امام خمینی (ره) با درایت خاص و نامگذاری ایام ولادت پیامبر اکرم (ص) به عنوان هفته وحدت خواستار تبیین این مهم به عنوان نیاز اساسی بین مسلمانان شدند و این هفته فرصتی برای تبیین سیره حضرت محمد (ص) در جامعه است.
مولوی مطهری افزود: سیره پیامبر اکرم (ص) الگوی مهم بصیرت و وحدت بخش بین مسلمانان است.
وی اظهار داشت: مردم و مسئولان خواف به عنوان شهرستان تلفیقی به خوبی و مسالمت آمیز و با همدلی در کنار هم زندگی و خدمت می کنند که این امر نماد بارزی از وحدت است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.