کد خبر : 1431
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 29 آبان 1397 - 19:16

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهرستان خواف همزمان با آغاز هفته وحدت

غبار روبی و عطر افشانی مزار شهدای گمنام شهرستان خواف همزمان با آغاز هفته وحدت

به مناسبت هفته وحدت  و هفته بسیج با حضور سرپرست فرمانداری خواف و جمعی از مسئولان شهرستانی گلزار شهدای گمنام شهرستان  خواف غباروبی و عطر افشانی شد. عبدالرضا سپهری در حاشیه این مراسم گفت: حضور بر مزار شهدا را تجدید میثاق با آرمان های راه حق و عدالت عنوان کرد و گفت: شهدا ایثار و

به مناسبت هفته وحدت  و هفته بسیج با حضور سرپرست فرمانداری خواف و جمعی از مسئولان شهرستانی گلزار شهدای گمنام شهرستان  خواف غباروبی و عطر افشانی شد.
عبدالرضا سپهری در حاشیه این مراسم گفت: حضور بر مزار شهدا را تجدید میثاق با آرمان های راه حق و عدالت عنوان کرد و گفت: شهدا ایثار و از خودگذشتن را با نثار جان خویش در راه حق و حقیقت تفسیر کردند.
سرپرست فرمانداری خواف  با بیان اینکه باید از دستاوردهای انقلاب و شهدا پاسداری کنیم اظهار داشت: زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت امانتی است که باید آن را به نسل های آینده انتقال دهیم.
گفتنی است شرکت کنندگان  با غبارروبی و تقدیم شاخه گل بر مزار شهدا ضمن قرائت فاتحه به روح والای شهدای عظیم شان و امام شهدا با آرمان های انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و به مقام شامخ شهدای گلگون کفن ادای احترام کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.