کد خبر : 1304
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 آبان 1397 - 15:44

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست حامیان دولت: مهمترین ملاک ما در انتخاب پست های حساس مدیریتی داشتن شرایط لازم و تجربه است، اینکه گاهاً عنوان می شود شیعه یا سنی ، هیچ پایه و اساس قانونی ندارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در نشست حامیان دولت: مهمترین ملاک ما در انتخاب پست های حساس مدیریتی داشتن شرایط لازم  و تجربه است، اینکه گاهاً عنوان می شود شیعه یا سنی ، هیچ پایه و اساس قانونی ندارد.

نشست حامیان دولت با حضور محمدرحیم نوروزیان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و احمد قربانی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و اسداللهی معاون مدیر کل امنیتی استانداری خراسان رضوی   در محل فرمانداری شهرستان خواف برگار شد. به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان  خواف در جریان  سفریک روزه  محمدرحیم نوروزیان معاونت سیاسی، امنیتی و

نشست حامیان دولت با حضور محمدرحیم نوروزیان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و احمد قربانی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری و اسداللهی معاون مدیر کل امنیتی استانداری خراسان رضوی   در محل فرمانداری شهرستان خواف برگار شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان  خواف در جریان  سفریک روزه  محمدرحیم نوروزیان معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی و احمد قربانی مدیرکل دفتر سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری خراسان رضوی به شهرستان خواف  نشست حامیان دولت تدبیر و امید در محل فرمانداری برگزار شد.
عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف وحدت و اتحاد و انسجام مطلوب بین حامیان دولت در بین  اهل سنت و تشیع و  وفاداری حامیان دولت تدبیر و امید  به نظام و میهن و دولت را از نقاط قوت شهرستان بیان کرد و افزود: در شهرستان خواف بیش از 400 نفر فعال سیاسی شناسنامه دارحامی دولت تدبیر و امید در حال فعالیت هستند.
وی با اشاره به مشارکت 91 درصدی مردم شهرستان خواف در انتخابات دوره دوازدهم ریاست جمهوری تصریح کرد: 71 درصد از آرا ،  مربوط به رئیس جمهور منتخب می باشد .
سرپرست فرمانداری خواف با بیان اینکه افکار عمومی با نگاهی منصفانه باید اقدامات دولت را رصد، حمایت و راهنمایی کنند؛ تصریح کرد: بهره‌گیری از همه ظرفیت‌های اجتماعی شهرستان، پرهیز از اقدامات حاشیه‌ساز و نمایشی، حرکت در مسیر عقلانیت و شایسته‌سالاری، شفافیت و صداقت در کار و تکریم مردم به‌عنوان سرمایه‌های اجتماعی و همیشگی در دستور کار قرار دارد.
سررپرست فرمانداری خواف از وجود 2 دفتر فرعی احزاب در شهرستان خبر داد و گفت: شورای مشورتی اصلاح طلبان و انجمن اسلامی معلمان در شهرستان افتتاح  و در حال فعالیت هستد ، احزاب باید  از بد اخلاقی های سیاسی قویاً پرهیز نمایند ،چرا که   آفت یک نظام اختلاف و دشمنی و بد اخلاقی است .
احمد قربانی مدیر کل دفتر سیاسی ، انتخابات و تقسیمات کشوری گفت: استفاده از نیروهای جوان و متخصص سیاست دولت بوده و تلاش کرده ایم در این زمینه با دولت همگام باشیم.
وی  نیز خطاب به حامیان دولت گفت: هر جمعی اقتضاعی دارد بنابراین  باید اقتضاء جلسه را حفظ کرده و از تخریب و توهین به اشتخاص حقیقی و حقوقی  بپرهیزیم.
محمد رحیم نورزیان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی  بیان کرد: ما مدیون همه آنانی هستیم که با  شرایط حاکم در کشور چه در انتخابات چه در بعد و چه در حال مردانه پای عقیده و رای خود ایستاده اند.
نوروزیان به عملکرد برخی از دستگاهها که به صورت جناحی و تخریبی عمل می کنند اشاره کرد و گفت: تریبون‌های مختلف در صداوسیما، احزاب و دستگاه‌های درون حاکمیت که قدرتمند هستند  دولت را تضعیف و دید مردم را نسبت به دولت عوض می کنند .
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی رمز پیشرفت را کنار گذاشتن کینه‌های انتخاباتی، اختلافات داخلی و سلیقه‌های سیاسی دانست و خاطرنشان کرد: امروز باید از رئیس‌جمهوری که رأی آورده است حمایت کنیم.
وی نگاه مذهبی در انتصاب مدیران شهرستان را کاملاً بی مورد عنوان کرد و گفت: مهمترین ملاک ما در انتخاب پست های حساس مدیریتی داشتن شرایط لازم  و تجربه است، اینکه گاهاً عنوان می شود شیعه یا سنی ، هیچ پایه و اساس قانونی ندارد.
نوروزیان استفاده از ظرفیت جوانان ، بانوان و اقلیت ها را از سیاست های دولت برشمرد و گفت : اگر امروز سهمی برای جوانان و بانوان در بدنه دولت قائل نشویم قطعاً سیستم و نظام ضرر می کند و ما از استفاده از نیروهای توانمد اهل سنت در بدنه دولت حمایت می کنیم.
این مقام عالی افزود:  حضور مدیران و  نیروهای مخالف دولت که در بدنه دولت ایجاد سنگ اندازی  می کنند نفاق است، بایستی با این افراد برخورد شود و مسئولینی که در این دولت انتخاب می شوند بایستی   توانمند و سیاستهای دولت را قبول داشته باشند.
معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در پاسخ به درخواست مدعوین مبنی بر عدم عدالت در بکارگیری نیروها در معادن سنگ آهن ، قول مساعد جهت پیگیری و بررسی  موارد عنوان شده را داد
نوروزیان در پایان با تاکید بر افزایش اتحاد بین حامیان دولت خاطر نشان کرد: باید این اتحاد را تقویت و در راستای رسیدن به آرمان های دولت  تلاش و مسائل را با گفتگو حل کنیم .
شایان ذکر است در این دیدار  تعدادی از  فعالان سیاسی اصلاح طلب حامی دولت، ضمن بیان نظرات و  انتقاد از  عملکرد دولت در حوزه انتصاب مدیران خواستار بکارگیری مدیران همسو با دولت در مدیریت فرمانداریها، بخشداریها، ادارات و سازمانهای دولتی شده و انجام تغییرات لازم و به موقع را در این خصوص خواستار شدند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.