کد خبر : 1307
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 22 آبان 1397 - 16:00

باحضور مسئولین شهرستانی و استانی کلنگ زنی احداث ۷ مدرسه ۶ کلاسه درشهرستان خواف

باحضور مسئولین شهرستانی و استانی کلنگ زنی احداث ۷ مدرسه ۶ کلاسه درشهرستان خواف

کلنگ احداث 7 مدرسه 6 کلاسه در شهرستان خواف به زمین زده شد. به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش خواف، با حضور دکتر نگهبان سلامی نماینده شهرستان های خواف و رشتخوار، مهندس میرمحمدی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان،مهندس بابایی مشاورمدیر کل نوسازی وسایر مسئولین شهرستانی و استانی کلنگ احداث ۷مدرسه ۶کلاسه در شهرستان خواف به زمین

کلنگ احداث 7 مدرسه 6 کلاسه در شهرستان خواف به زمین زده شد.

به گزارش روابط عمومی آموزش وپرورش خواف، با حضور دکتر نگهبان سلامی نماینده شهرستان های خواف و رشتخوار، مهندس میرمحمدی مدیرعامل شرکت فولاد سنگان،مهندس بابایی مشاورمدیر کل نوسازی وسایر مسئولین شهرستانی و استانی کلنگ احداث ۷مدرسه ۶کلاسه در شهرستان خواف به زمین زده شد.

مدیر آموزش و پرورش خواف درحاشیه این مراسم با بیان این نکته که مدرسه سازی یک تجارت معنوی است که اجر آن سال ها باقی خواهد ماند، خیرین وشرکت های معدنی مدرسه ساز را انسان هایی ارزشمند و آینده نگر دانست و گفت: ارزش و مقدار عمل بزرگ خیرین را نمی توان به زبان آورد و ثمره این کار بزرگ فرهنگی وآموزشی در آینده شکوفا خواهد شد.

احمد قادری ادامه داد: در راستای رفع مشکل کمبود فضاهای آموزشی و مقاوم در سطح شهرستان  کلنگ احداث این مدارس با اعتباری بالغ بر ۷۰میلیارد ریال و هرمدرسه با زیربنای ۴۲۰متر مربع بر زمین زده شده که امیدواریم تا اوایل سال تحصیلی جدید شاهد افتتاح این مدارس باشیم.

وی از نماینده محترم و شرکت معدنی فولاد سنگان خراسان بابت پیگیری های مسائل آموزشی و احداث این آموزشگاه ها تقدیر و تشکر نمود.

گفتنی است این آیین کلنگ زنی در مدارس شهید معلمی عباس آباد،شهید مصطفی خمینی قلعه نو،خدیجه کبری نشتیفان، شهید مظلوم قاسم آباد،سردار خزایی بیاس آباد،فتح المبین حسین آباد و رضوان بهدادین صورت گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.