کد خبر : 1175
تاریخ انتشار : چهارشنبه 9 آبان 1397 - 17:51

برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله 13 آبان در فرمانداری شهرستان خواف

برگزاری جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله 13 آبان در فرمانداری شهرستان خواف

جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله 13 آبان به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف، بخشداران ،علما، و روحانیون  و سایر اعضاء در  فرمانداری برگزار شد. عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف: بزرگداشت مناسبت های ملی، بیمه انقلاب اسلامی است و باید این مناسبت ها با همدلی و حساسیت بیشتری برگزار شود. به گزارش خواف نیوز

جلسه هماهنگی راهپیمایی یوم الله 13 آبان به ریاست عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری شهرستان خواف، بخشداران ،علما، و روحانیون  و سایر اعضاء در  فرمانداری برگزار شد.
عبدالرضا سپهری سرپرست فرمانداری خواف: بزرگداشت مناسبت های ملی، بیمه انقلاب اسلامی است و باید این مناسبت ها با همدلی و حساسیت بیشتری برگزار شود.
به گزارش خواف نیوز به نقل از  روابط عمومی فرمانداری شهرستان خواف ؛ سپهری در این جلسه واقعه 13 آبان را واقعه ای مهم در تاریخ معاصر ایران دانست و گفت: روز 13 آبان که به عنوان روز مبارزه با استکبار نام گذاری شده ، یاد آور رویدادی مهم درتاریخ معاصرایران اسلامی است به همین دلیل این روز در تاریخ کشوربه عنوان روزی به یاد ماندنی ثبت گردیده است.
وی با اشاره به اهمیت حضور همگانی مردم در این راهپیمایی و ابراز انزجار از استکبار افزود : دستگاه‌های مسئول باید به خوبی برای اجرای برنامه‌های 13 آبان برنامه‌ریزی کنند و قطعاً در این روز بار دیگر جلوه‌ای از اتحاد و یکدلی مردم در راستای مبارزه با استکبار جهانی به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.
در ادامه این جلسه هریک از حاضرین در جلسه جهت برگزاری بهتر مراسم راهیمایی روز 13 آبان مطالبی را مطرح نمودند.
گفتنی است  مقرر گردید راهپیمایی یوم ا.. 13 آبان روز یکشنبه از ساعت 9 صبح از محل میدان امام خمینی (ره)  شروع و به مقصد  میدان معلم شهرستان ختم خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.