کد خبر : 673
تاریخ انتشار : دوشنبه 19 شهریور 1397 - 17:22

کشف 89 کیلوگرم مواد افیونی از 4 سوداگر مرگ در خواف

کشف 89 کیلوگرم مواد افیونی از 4 سوداگر مرگ در خواف

به گزارش خواف نیوز فرمانده انتظامی خواف گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خواف در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی و با همکاری ماموران هنگ مرزی تایباد، از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند. علیرضا حسینعلی

به گزارش خواف نیوز فرمانده انتظامی خواف گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خواف در راستای مبارزه با قاچاقچیان و سوداگران مرگ با استفاده از اقدامات اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی و با همکاری ماموران هنگ مرزی تایباد، از قصد قاچاقچیان برای انتقال مقادیری مواد مخدر از محورهای مواصلاتی شهرستان مطلع شدند.

علیرضا حسینعلی زاده افزود: پس از شناسایی دقیق محل انتقال مواد، بلافاصله و پس از هماهنگی قضایی تیم‌های عملیاتی پلیس به‌محل مورد نظر اعزام شدند.

وی تصریح کرد:  پس از حضور ماموران در منطقه و انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی، موفق شدند 2 دستگاه پژو 405 را شناسایی و به‌خودروهای مذکور دستور ایست دادند اما سوداگران مرگ با مشاهده ماموران اقدام به‌فرار کردند که در یک عملیات تعقیب و گریز با توجه به‌سرعت عمل پلیس، هر دو خودرو توسط ماموران متوقف شدند.

فرمانده انتظامی خواف با اشاره به‌دستگیری 4 متهم در این زمینه؛ گفت: ماموران در بازرسی از این خودروها مقدار 89 کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک را که به صورت ماهرانه‌ای در بدنه این دو خودرو جاسازی شده بود، کشف کردند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.