کد خبر : 613
تاریخ انتشار : جمعه 16 شهریور 1397 - 18:27

امام جمعه خواف: برخی تجار مسابقه گران‌فروشی گذاشته‌اند!

امام جمعه خواف: برخی تجار مسابقه گران‌فروشی گذاشته‌اند!

امام جمعه خواف در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت: افکار عمومی در مواجهه با اخبار مفاسد اقتصادی و غارت منابع ارزی کشور، دلار و سکه به شدت نگران هستند و دشمنان نیز تمام امکانات تبلیغی و رسانه‌ای خود را توسط مزدوران داخلی بکار گرفته‌اند تا مردم را به نظام، انقلاب و

امام جمعه خواف در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان گفت: افکار عمومی در مواجهه با اخبار مفاسد اقتصادی و غارت منابع ارزی کشور، دلار و سکه به شدت نگران هستند و دشمنان نیز تمام امکانات تبلیغی و رسانه‌ای خود را توسط مزدوران داخلی بکار گرفته‌اند تا مردم را به نظام، انقلاب و رهبری بدبین کنند.

حجت‌الاسلام سید ذبیح‌الله شمسیان بیان کرد: دشمنان برای پیشبرد اهداف خود در حال ضربه زدن به نظام و انقلاب هستند و در این راه برنامه‌ریزی کرده‌اند.

وی افزود: گرانی لجام گسیخنه مردم را به شدت در تنگنا قرار داده و برخی تجار نیز مسابقه گران‌فروشی گذاشتند؛ گران‌فروشی و احتکار، خیانت به مردم است.

امام جمعه خواف با اشاره به جنگ رسانه‌ای دشمن گفت: جنگ رسانه‌ای را دشمن به وجود آورده تا در مردم اضطراب و التهاب ایجاد کند و مردم را از نظام جدا سازد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.