کد خبر : 321
تاریخ انتشار : جمعه 26 مرداد 1397 - 14:43

حجه الاسلام شمسیان امام جمعه خواف: قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد کند

حجه الاسلام شمسیان امام جمعه خواف: قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی قاطعانه برخورد کند

به گزارش خواف نیوز ، امام جمعه خواف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی گرامیداشت و گفت: آزادگان نور چشم این ملت بوده و آنان اسوه صبر و بردباری هستند. حجت السلام سید ذبیح الله شمسیان ادامه داد: آزادگان حق بزرگی بر گردن انقلاب و

به گزارش خواف نیوز ، امام جمعه خواف در خطبه‌های این هفته نماز جمعه 26 مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز را به میهن اسلامی گرامیداشت و گفت: آزادگان نور چشم این ملت بوده و آنان اسوه صبر و بردباری هستند.

حجت السلام سید ذبیح الله شمسیان ادامه داد: آزادگان حق بزرگی بر گردن انقلاب و ملت ایران دارند و با رشادت در جبهه و با صبر و تحمل در زیر شکنجه‌ها دوام اوردند و خم به ابرو نیاورده و سرافرازانه به ایران برگشتند.

وی خواستار برخورد جدی با اخلالگران اقتصادی شد و اظهار کرد: مدیران باید روحیه جهادی داشته باشند و همانند اوایل انقلاب در رفع مشکلات مناطق محروم با روحیه انقلابی بکوشند.

امام جمعه خواف با اشاره به اینکه امروز دشمن به‌دنبال تفرقه در بین مردم است و برای ایجاد اختلاف از هر فضایی استفاده می‌کند، بیان کرد: خواسته مردم این است که قوه قضاییه با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع کند.

شمسیان خواف با اشاره با فساد و یادآوری این موضوع توسط مقام معظم رهبری در طول سالیان متوالی، اظهار کرد: قوه قضاییه، مقننه و مجریه در راس همه امورات قرار گرفته است و وظیفه خطیری را برعهده دارند.

وی با بیان اینکه بیش از هر زمان کشور نیازمند مدیریت جامع و کامل است؛ تاکید کرد: دولت باید مدیرانی که دید جهادی ندارند را کنار بگذارند تا فرصت برای خدمت گذاری بقیه افراد شایسته فراهم شود.

امام جمعه خواف با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب بارها بر غیرقابل مذاکره بودن آمریکایی‌ها تاکید کرده است، ادامه داد: تاریخ آمریکا ثابت کرده است که آنها هیچگاه به تعهدات خود وفادار نیستند و زیر تعهدات خود می‌زنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.