کد خبر : 6931
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 اردیبهشت 1402 - 12:18

گلایه فرماندار از کمبود سهمیه آرد در خواف

گلایه فرماندار از کمبود سهمیه آرد در خواف

فرماندار شهرستان مرزی خواف با گلایه از کمبود شدید سهمیه آراد نانوایی ها از تخلف استفاده از ۲۰ کارت بانک تکراری خبر داد. مهدی عباسپور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از خواف اظهارداشت: جمعیت حدودی شهرستان 160 هزار نفر است که متاسفانه اختصاص سهمیه آرد براساس سرشماری سال 1395 اعمال می‌شود و این امر باعث کسری

فرماندار شهرستان مرزی خواف با گلایه از کمبود شدید سهمیه آراد نانوایی ها از تخلف استفاده از ۲۰ کارت بانک تکراری خبر داد.

مهدی عباسپور در گفت وگو با خبرنگار تسنیم از خواف اظهارداشت: جمعیت حدودی شهرستان 160 هزار نفر است که متاسفانه اختصاص سهمیه آرد براساس سرشماری سال 1395 اعمال می‌شود و این امر باعث کسری سهمیه آرد در نانوایی‌هاست.

وی افزود: در جریان گشت مشترک نظارت و بازرسی از نانوایی‌های شهر خواف از یک واحد نانوایی 20 عدد کارت بانکی ضبط و پرونده جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

عباسپور ادامه داد: نانوایان فقط مجاز به استفاده از کارت مشتری با تعداد نان معین هستند و نگهداری هرگونه کارت اضافی در نانوایی تخلف محسوب می‌شود.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان خراسان رضوی در پاسخ به گلایه فرماندار شهرستان خواف به اجرای سامانه نانینو اشاره کرد و گفت: با تکمیل طرح هوشمندسازی یارانه آرد و نان، صرفه جویی عادلانه در این حوزه انجام خواهد شد که مشکلات دستگاه‌های کارتخوان هم حل خواهد شد.

پیش از این، مهدی عباسپور فرماندار خواف از تجهیز 100 درصدی نانوایی‌های شهرستان به دستگاه کارتخوان که شامل 138 نانوایی است خبر داده بود؛ اما پاسخ مدیر کل به این گلایه مسئول عالی دولت شفاف و مرتبط نبود‌.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 58 در انتظار بررسی : 58 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.