کد خبر : 6832
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 فروردین 1402 - 21:44

تاکید معاون اجرایی رئیس جمهور برای تعیین تکلیف باند دوم محور -سنگان خواف رشتخوار تربت حیدریه

تاکید معاون اجرایی رئیس جمهور برای تعیین تکلیف باند دوم محور -سنگان خواف رشتخوار تربت حیدریه

با پیگیری‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران مرکز، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهور‌ی طی نامه‌ای خطاب به وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت و استاندار خراسان رضوی بر لزوم تعیین تکلیف باند دوم محور -سنگان خواف رشتخوار تربت حیدریه تاکید کرد. به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با پیگیری‌های بسیج دانشجویی

با پیگیری‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران مرکز، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهور‌ی طی نامه‌ای خطاب به وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت و استاندار خراسان رضوی بر لزوم تعیین تکلیف باند دوم محور -سنگان خواف رشتخوار تربت حیدریه تاکید کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با پیگیری‌های بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکز محسن منصوری، معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهور‌ی طی نامه‌ای خطاب به وزرای راه و شهرسازی و صنعت، معدن و تجارت و استاندار خراسان رضوی بر لزوم تعیین تکلیف باند دوم محور -سنگان خواف رشتخوار تربت حیدریه تاکید کرد.

متن نامه معاون رئیس جمهور به شرح زیر است:

جناب آقای بذرپاش
وزیر محترم راه و شهرسازی
جناب آقای فاطمی امین
وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت
جناب آقای نظری
استاندار محترم خراسان رضوی
سلام علیکم
احتراما در راستای اجرای بند (۱۲) ابلاغیه شماره ۳۲۲۰۸ مورخ ۱۴۰۱/۳/۲ معاون اول محترم رئیس جمهور به پیوست تصویر نامه شماره الف / ۰۰۱۱۷ مورخ ۱۴۰۱/۹/۲۹ عزیزان بسیج دانشجویی دانشگاه تهران مرکز پس از انجام اردوی جهادی در منطقه فوق در خصوص اجرای باند دوم محور -سنگان خواف رشتخوار تربت حیدریه به طول ۱۳۰ کیلومتر در استان خراسان رضوی واصل شده است ارسال میگردد.

با عنایت به مطالب مطروحه در نامه مذکور و نظر به باقی ماندن مدت اندکی از تفاهم نامه مذکور و با توجه به اثرات اجتماعی مطلوب مترتب به اجرای طرح یاد شده و همچنین لزوم اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور محترم دستورات لازم در خصوص اقدام عاجل برای تعیین تکلیف موضوع و آغاز پروژه را امر به ابلاغ فرمائید.

رونوشت
جناب آقای قشقایی معاون محترم هماهنگی و پیگیری جهت استحضار و اقدام لازم بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران مرکز جهت اطلاع و اقدام لازم حوزه معاون اجرایی و سرپرست نهاد محسن منصوری

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.