کد خبر : 6823
تاریخ انتشار : جمعه 4 فروردین 1402 - 22:56

نظارت ۴۰ بازرس افتخاری در طرح نانینو خواف

نظارت ۴۰ بازرس افتخاری در طرح نانینو خواف

فرماندار خواف گفت: از همکاری ۴۰ بازرس افتخاری در طرح نظارت بر بازار و هوشمند سازی آرد و نان تقدیر شد. مهدی عباسپور فرماندار شهرستان خواف گفت:نانوایان یکی از زحمت کش‌ترین و موثرترین اصناف کشور هستند و با زحمات خود، پایه اصلی سفره مردم را تامین کرده که همچنین مردم و ما مسئولان به این

فرماندار خواف گفت: از همکاری ۴۰ بازرس افتخاری در طرح نظارت بر بازار و هوشمند سازی آرد و نان تقدیر شد.

مهدی عباسپور فرماندار شهرستان خواف گفت:نانوایان یکی از زحمت کش‌ترین و موثرترین اصناف کشور هستند و با زحمات خود، پایه اصلی سفره مردم را تامین کرده که همچنین مردم و ما مسئولان به این موضوع واقف بوده و قدردان زحمات آن‌ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه نان بعنوان قوت اصلی و مهمترین کالای استراتژیک و پر مصرف مردم است که بدست نانوایان تهیه و عرضه می‌شود افزود: به دلیل مصرف روزانه نان بوسیله مردم، کیفیت نان بر سلامت مصرف کنندگان تأثیر مستقیم دارد، لذا لازم است درشرایط مناسب و بهداشتی و با کیفیتی مطلوب تهیه و تولید شود.

فرماندار خواف خاطر نشان کرد: در بازرسی‌ها و نظارت‌های انجام شده تعدادی از نانوایی‌ها متخلف شناخته شده که با آن‌ها برخورد خواهد شد، اما برخی نانوایی‌ها نیزق ضمن رعایت حقوق مصرف کننده نسبت به پخت نان می‌پردازند که این به همت تلاش‌های بازرسین افتخاری شهرستان درطرح نانینو، انجام شده است.

در پایان این نشست با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از زحمات ۴۰ نفر از بازرسین افتخاری تجلیل شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.