کد خبر : 6817
تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 فروردین 1402 - 19:05

بهره برداری بخشی از جاده چهار خطه محور تربت حیدریه به خواف

بهره برداری بخشی از جاده چهار خطه محور تربت حیدریه به خواف

۵ کیلومتر ابتدایی جاده چهار خطه در حوزه تربت حیدریه به سمت شهرستان خواف خراسان رضوی تکمیل شد و به تازگی مورد بهره برداری مسافران نوروزی قرار گرفت. به گزارش خواف نیوز به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما،نماینده مردم تربت حیدریه ،زاوه و مه ولات گفت: طول کل این قطعه ۱۲ کیلومتر بود که

۵ کیلومتر ابتدایی جاده چهار خطه در حوزه تربت حیدریه به سمت شهرستان خواف خراسان رضوی تکمیل شد و به تازگی مورد بهره برداری مسافران نوروزی قرار گرفت.

به گزارش خواف نیوز به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما،نماینده مردم تربت حیدریه ،زاوه و مه ولات گفت: طول کل این قطعه ۱۲ کیلومتر بود که به تازگی ۵ کیلومتر از محور تربت‌ حیدریه به خواف زیر بار ترافیکی قرار گرفته است.

محسن زنگنه افزود: گرچه اجرای عملیات پروژه چهارخطه کردن محور تربت حیدریه – رشتخوار – خواف در سال ۱۳۹۸ آغاز شد اما با توجه به عدم تأمین مالی پروژه از سوی ایمیدرو و وزارت راه و شهرسازی هیچ گونه اتفاق عمرانی در این مسیر صورت نپذیرفت.

او گفت:با پیگیری های صورت گرفته پیمانکار قطعه ۱۰ این پروژه که در حوزه راهداری تربت حیدریه بود عملیات راهسازی خود را در تابستان ۱۳۹۹ آغاز کرد.

نماینده مجلس ادامه داد: اعتبار کل پروژه حدود ۳۰۰ میلیارد تومان است که با پیگیری های صورت گرفته تاکنون در این قطعه ۷۰ میلیارد تومان هزینه شده است.

زنگنه گفت:  ۷ کیلومتر باقی مانده این قطعه تا سه راهی جنگل در استان خراسان رضوی امسال به بهره برداری می رسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.