کد خبر : 6809
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 اسفند 1401 - 14:24

کاهش ۷ درصدی مصرف آب شرب مردم خواف در آستانه سال جدید

کاهش ۷ درصدی مصرف آب شرب مردم خواف در آستانه سال جدید

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف گفت: آب شرب مردم در بهمن و اسفند ماه نسبت به دوره گذشته کاهش ۷ درصدی داشته است. محسن چهکندی اظهار داشت: مصرف آب در دوره ششم بهمن و اسفندماه ، نسبت به دوره پنجم که آذر و دی ماه است، شاهد همکاری مردم بودیم که منجر به کاهش

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف گفت: آب شرب مردم در بهمن و اسفند ماه نسبت به دوره گذشته کاهش ۷ درصدی داشته است.

محسن چهکندی اظهار داشت: مصرف آب در دوره ششم بهمن و اسفندماه ، نسبت به دوره پنجم که آذر و دی ماه است، شاهد همکاری مردم بودیم که منجر به کاهش 75 هزار و 677 مترمکعب آب شرب در مناطق روستایی و شهری شد.

وی گفت: یک میلیون و 130 هزار و 328 متر مکعب مصرف آب مردم در دوره پنجم و یک میلیون و 54 هزار و 651 مترمکعب مصرف در دوره ششم ثبت شده است، که این امر مهم با تلاش خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه در نهادینه کردن الگوی مصرف آب و هشدار به مردم رقم خورده است.چهکندی ضمن تشکر و قدردانی از مردم تاکید داشت: شهروندان باید این موضوع را جدی‌تر رعایت کنند که با توجه به کاهش شدید منابع آبی و در پیش‌ بودن بهار و تابستان گرم سال آینده، باید از مصارف غیرضروری آب چشم پوشی کنند‌.

مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان خواف ادامه داد: با اندکی صرفه‌جویی می‌توانیم با بحران کم آبی مقابله کرده تا خود و دیگران را از آب ، این نعمت الهی بهره‌مند سازیم.

وی خاطرنشان کرد: امور آب و فاضلاب شهرستان خواف بیش از 52 هزار مشترک انشعاب آب دارد که 30 هزار مشترک شهری و 22 هزار مشترک روستایی هستند.

منبع: تسنیم

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.