کد خبر : 6759
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 اسفند 1401 - 11:53

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستایی در خواف

بهره برداری از پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستایی در خواف

پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای حسین آباد –کاریون در شهرستان مرزی خواف بهره برداری شد. ه گزارش خواف نیوز مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵روستایی حسین  آباد -کاریون در محل دهیاری روستا راه اندازی و به تجهیزات لازم شامل آمبولانس با تجهیزات کامل و ملزومات پیش بیمارستانی، لوازم اداری و اسکان نیرو‌ها

پایگاه اورژانس ۱۱۵ روستای حسین آباد –کاریون در شهرستان مرزی خواف بهره برداری شد.

ه گزارش خواف نیوز مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: پایگاه اورژانس ۱۱۵روستایی حسین  آباد -کاریون در محل دهیاری روستا راه اندازی و به تجهیزات لازم شامل آمبولانس با تجهیزات کامل و ملزومات پیش بیمارستانی، لوازم اداری و اسکان نیرو‌ها مجهز شده است.

شاه قاسمی افزود: برای راه اندازی این پایگاه در مجموع بیش از ۳۵ میلیارد ریال هزینه شده است.

وی گفت: با بهره برداری از این پایگاه اورژانس روستایی بیش از ۱۵ هزار نفر جمعیت روستا‌های حسین آباد، کاریون، مژن آباد، بهدادین، چاه زول و نیازآباد تحت پوشش قرار گرفته اند و زمان دسترسی مصدومان سوانح و حوادث در این منطقه به حداقل زمان کاهش یافته است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خواف افزود: با توجه به بعد مسافت روستا‌های منطقه بُستان در شهرستان خواف از مرکز شهرستان و همچنین مسافت بالا تا نخستین پایگاه اورژانس ۱۱۵، پیگیری برای استقرار پایگاه اورژانس در این منطقه در دستورکارقرار گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.