کد خبر : 6744
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 اسفند 1401 - 20:26

برگزاری جشنواره موسیقی مقامی در شهرستان خواف

برگزاری جشنواره موسیقی مقامی در شهرستان خواف

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خواف از برگزاری جشنواره موسیقی مقامی به یاد استاد «عثمان محمد پرست» در اسفند ماه امسال در شهرستان خواف خبر داد. رمضانعلی بیات اظهار کرد: با هدف رشد و توسعه موسیقی مقامی شهرستان جشنواره موسیقی را در شهرستان خواف با محوریت منقبت خوانی و گروه نوازی و تک نوازی و سرنا و دهل و

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خواف از برگزاری جشنواره موسیقی مقامی به یاد استاد «عثمان محمد پرست» در اسفند ماه امسال در شهرستان خواف خبر داد.

رمضانعلی بیات اظهار کرد: با هدف رشد و توسعه موسیقی مقامی شهرستان جشنواره موسیقی را در شهرستان خواف با محوریت منقبت خوانی و گروه نوازی و تک نوازی و سرنا و دهل و نی چوپانی و دایره محلی به یاد استاد عثمان محمد پرست در اسفند ماه امسال برگزار می‌کند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خواف تاکید کرد: در این جشنواره هنرمندان در دو بخش صحنه‌ای و خیابانی به اجرای موسیقی خواهند پرداخت.

وی افزود: هنرمندان موسیقی با شرایط سنی زیر ۱۵ سال و بالای ۱۵ سال و در مجتمع فرهنگی- هنری ارشاد اسلامی این شهرستان به رقابت خواهند پرداخت و به برترین‌های این مسابقات جوایزی اهدا خواهد شد.

بیات بیان کرد: در بخش جنبی نیز از پیشکسوتان موسیقی مقامی که بالای ۶۰ سال سن دارند، تقدیر خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.