کد خبر : 6708
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 بهمن 1401 - 19:04

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛۹۷ طرح دهه فجر در شهرستان خواف به بهره برداری می رسد

همزمان با چهل و چهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی؛۹۷ طرح دهه فجر در شهرستان خواف به بهره برداری می رسد

فرماندار خواف از بهره بردار ی97 طرح در بخشهای مختلف در دهه فجر سال جاری در این شهرستان خبر  داد.به  گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف مهدی عباسپور عصر سه شنبه در آستانه دهه فجر در نشست خبری افزود: همچنین در دهه فجر عملیات اجرایی 20 طرح در این شهرستان آغاز

فرماندار خواف از بهره بردار ی97 طرح در بخشهای مختلف در دهه فجر سال جاری در این شهرستان خبر  داد.
به  گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری خواف مهدی عباسپور عصر سه شنبه در آستانه دهه فجر در نشست خبری افزود: همچنین در دهه فجر عملیات اجرایی 20 طرح در این شهرستان آغاز می شود.
وی مجموع اعتبار اجرای طرحهایی که در دهه فجر در شهرستان خواف به بهره برداری می رسد و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود را  647 هزار و 780 میلیون ریال عنوان کرد.
وی ادامه داد: این طرحها در زمینه های حمایت مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) ، امداد و نجات، ورزشی، عمران شهری، آبرسانی ، اشتغال، حمل و نقل، آموزش و پرورش، گازرسانی، بهداشت و درمان، مخابراتی، محیط زیست، فنی و حرفه ای، برق رسانی، صنعت و معدن، میراث فرهنگی، کشاورزی و منابع طبیعی است.
فرماندار خواف اظهار داشت: مهمترین طرحهای دهه فجر در این شهرستان افتتاح چهار طرح بزرگ آبرسانی و آغاز عملیات اجرایی 2 حلقه چاه با اعتبار 230 میلیارد ریال، بهره برداری از 10 هزار  متر مربع آسفالت در سطح روستاهای بخش سلامی، افتتاح شهرک حمل و نقل با اعتبار سه هزار و 500 میلیارد ریال و آموزشگاه 9 کلاسه شهر خواف  و  چهار مرکز خدمات  جامع سلامت و پایگاه اورژانس  با مجموع اعتبار 500 میلیارد ریال می باشد.
عباسپور سایر طرحهای مهم قابل افتتاح در دهه فجر در شهرستان خواف را افتتاح مرکز معایه فنی خودروی سنگین و بازار مرکزی خوار  و بار و کالاهای اساسی این شهرستان در مجموع با صرف اعتبار 700 میلیارد ریال برشمرد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.