کد خبر : 6702
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 بهمن 1401 - 18:52

دستگیری ۲ حفار غیرمجاز در شهرستان خواف

دستگیری ۲ حفار غیرمجاز در شهرستان خواف

فرمانده یگان حفاطت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی از از دستگیری ۲ حفار غیرمجاز در شهرستان خواف خبر داد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگر ی و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سرهنگ محمدعلی مدیر امروز دوشنبه دهم بهمن ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: ماموران یگان حفاظت شهرستان خواف حین گشت‌زنی

فرمانده یگان حفاطت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی از از دستگیری ۲ حفار غیرمجاز در شهرستان خواف خبر داد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگر ی و صنایع‌دستی خراسان رضوی، سرهنگ محمدعلی مدیر امروز دوشنبه دهم بهمن ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: ماموران یگان حفاظت شهرستان خواف حین گشت‌زنی در محوطه تاریخی خرگرد حین حفاری این افراد را دستگیر کرده‌اند.

فرمانده یگان حفاطت میراث‌فرهنگی خراسان رضوی تصریح کرد: پرونده به همراه متهمان برای اجرای مراحل قانونی به مراجع ذی‌صلاح قضایی تحویل داده شد.

سرهنگ مدیر با قدردانی از اطلاع‌رسانی هم استانی‌ها و فراهم شدن پیشگیری از وقوع جرائم گفت: صیانت از میراث‌فرهنگی در استان خراسان رضوی به دلیل گستردگی و پراکندگی آثار نیاز به مشارکت همه‌جانبه هم‌وطنان دارد، هموطنان و دوستداران میراث‌فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را با اطمینان از حفظ امانتداری به سامانه خبری یگان حفاظت از آثار تاریخی استان خراسان رضوی اعلام کنند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.