کد خبر : 6682
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 بهمن 1401 - 12:59

افزایش ۱۳۱ درصدی استخراج سنگ آهن در سنگان خواف

افزایش ۱۳۱ درصدی استخراج سنگ آهن در سنگان خواف

درمجتمع سنگ آهن سنگان خواف در ۹ ماه امسال ۱۶ میلیون و ۸۶۰ هزار و ۲۷۰ تن سنگ آهن استخراج شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳۱ درصد افزایش یافته است. به گزارش خواف نیوز  مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان گفت:  مجتمع سنگان در بخش‌های تولید دانه بندی، باطله برداری و فروش کلوخه نسبت به مدت مشابه

درمجتمع سنگ آهن سنگان خواف در ۹ ماه امسال ۱۶ میلیون و ۸۶۰ هزار و ۲۷۰ تن سنگ آهن استخراج شد که نسبت به مدت مشابه پارسال ۱۳۱ درصد افزایش یافته است.

به گزارش خواف نیوز  مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان گفت:  مجتمع سنگان در بخش‌های تولید دانه بندی، باطله برداری و فروش کلوخه نسبت به مدت مشابه پارسال نیز افزایش داشته است.
گل محمدی بیان کرد: میزان باطله برداری در مجتمع سنگان در این مدت ، ۳۷ میلیون و ۷۲۶ هزار و ۱۰۷ تن بود که حاکی از رشد ۱۹۱ درصدی نسبت به سال قبل دارد و از سوی دیگر همچنین میزان تولید دانه بندی در سنگان یک میلیون و ۴۳۱ هزار و ۵۹۰ تن بوده که رشد ۱۳۷ درصد را به همراه داشته است.

به گفته وی، میزان فروش کلوخه به سرمایه گذاران در ۹ ماهه سال جاری، ۱۱ میلیون و ۴۶۰ هزار و ۶۷۵ تن بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، ۱۴۶ درصد افزایش داشته است.

مجتمع سنگ آهن سنگان از زیرمجموعه‌های ایمیدرو محسوب می‌شود که در منطقه خواف واقع شده است و بخش قابل توجهی از خوراک زنجیره فولاد را برعهده دارد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.