کد خبر : 6632
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 22 دی 1401 - 19:28

برپایی نمایشگاه بانوان هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان خواف

برپایی نمایشگاه بانوان هنرمند صنایع‌دستی و هنرهای سنتی شهرستان خواف

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواف از از برگزاری نمایشگاه آثار هنرهای سنتی و صنایع‌دستی بانوان هنرمند این شهرستان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت هفته زن و روز مادر خبر داد. به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی محمود باعقیده  امروز

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواف از از برگزاری نمایشگاه آثار هنرهای سنتی و صنایع‌دستی بانوان هنرمند این شهرستان به مناسبت میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و بزرگداشت هفته زن و روز مادر خبر داد.

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خراسان رضوی محمود باعقیده  امروز پنجشنبه ۲۲ دی ماه ۱۴۰۱ با اعلام این خبر افزود: در این نمایشگاه آثار گلیم‌بافی،رودوزی‌های سنتی،کار روی چرم، کار با چوب و دوخت لباس محلی به نمایش گذاشته شده است.

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خواف ادامه داد: این نمایشگاه از ۲۲ دی ماه به مدت سه روز در محل پایگاه آسبادهای نشتیفان خواف پذیرای علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان است.

باعقیده اظهار کرد: برگزاری تور خواف‌گردی و سرکشی اعضای کارگروه اشتغال شهرستان از کارگاه‌های بانوان کارآفرین حوزه صنایع‌دستی از دیگر برنامه‌های این هفته است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.