کد خبر : 6623
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 21:45

کشف و ضبط ۵۵ کیسه آرد یارانه‌ای در شهرستان خواف

کشف و ضبط ۵۵ کیسه آرد یارانه‌ای در شهرستان خواف

مسئول نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی خواف از کشف و ضبط ۵۵ کیسه آرد یارانه‌ای خبر داد. به گزارش خواف نیوز خالد فقیری مسئول نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی خواف گفت: در جریان گشت مشترک و بازرسی از نانوایی‌های سطح شهرستان ،تعداد ۵۵کیسه آرد یارانه ای کشف و با دستور مقام قضایی ضبط

مسئول نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی خواف از کشف و ضبط ۵۵ کیسه آرد یارانه‌ای خبر داد.

به گزارش خواف نیوز خالد فقیری مسئول نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی خواف گفت: در جریان گشت مشترک و بازرسی از نانوایی‌های سطح شهرستان ،تعداد ۵۵کیسه آرد یارانه ای کشف و با دستور مقام قضایی ضبط شد.

وی ضمن اشاره به تشدید بازرسی‌ از نانوایی‌ها با همکاری تعزیرات حکومتی، اداره صمت، شبکه بهداشت، اتاق اصناف و بسیج اصناف افزود: در سطح شهرستان بالغ بر ۱۴۰ نانوایی وجود دارد که تعداد ۸ مورد از این نانوایی‌ها آزاد پز هستند و طبق قانون این نانوایی‌ها فقط مجاز به استفاده از آرد آزاد هستند و هر گونه استفاده آرد یارانه ای در اینگونه نانوایی‌ها تخلف محسوب می شود.

مسئول نظارت و بازرسی مدیریت جهاد کشاورزی خواف ادامه داد:این محموله آرد از دو مورد نانوایی آزاد پز کشف و با دستور مقام قضایی ضبط شده که برای توزیع در بین نانوایی‌های دولتی سطح شهرستان با دستور کارگروه در اختیار مدیریت جهاد کشاورزی خواف قرار گرفته و همچنین متخلفین برابر قانون به تعزیرات حکومتی معرفی شده‌اند.

منبع: ایلنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.