کد خبر : 6620
تاریخ انتشار : یکشنبه 18 دی 1401 - 21:42

امکان طبابت بیماران در خواف در چهار رشته جدید پزشکی فراهم شد

امکان طبابت بیماران در خواف در چهار رشته جدید پزشکی فراهم شد

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: چهار تخصص و رشته پزشکی شامل “گوش و حلق و بینی، کلیه و مجاری اداری، پوست و روانپزشکی” برای نخستین‌بار در این شهرستان مرزی خراسان رضوی راه‌اندازی شد. به گزارش خواف نیوز علی اکبر شاه قاسی افزود: پزشکان متخصص در رشته های یاد شده به تازگی ارائه خدمات

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: چهار تخصص و رشته پزشکی شامل “گوش و حلق و بینی، کلیه و مجاری اداری، پوست و روانپزشکی” برای نخستین‌بار در این شهرستان مرزی خراسان رضوی راه‌اندازی شد.

به گزارش خواف نیوز علی اکبر شاه قاسی افزود: پزشکان متخصص در رشته های یاد شده به تازگی ارائه خدمات درمانی خود به مردم ساکن در مناطق شهری و روستایی شهرستان مرزی خواف خراسان رضوی را آغاز کرده اند.

وی بیان کرد: با جذب ۱۳ پزشک متخصص جدید در رشته های مختلف پزشکی تعداد متخصصان در این شهرستان به تازگی با افزایش حدود ۲ برابری به ۳۲ نفر رسیده است.

شاه قاسی ادامه داد: این تعداد در رشته های تخصصی جراحی عمومی، مغز و اعصاب، رادیولوژی، اعصاب و روان، ارولوژی، زنان و زایمان، بیهوشی، پوست، گوش و حلق و بینی، روانپزشکی، ارتوپدی و قلب و عروق به مردم شهرستان خواف خدمات درمانی ارایه می دهند.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان خواف گفت: همچنین در رشته های تخصصی قلب و نورولژی (مغز و اعصاب) تا پیش از این یک متخصص در این شهرستان فعال بود که با جذب متخصصان جدید در هر کدام از این بخشها به ۲ متخصص افزایش یافت.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.