کد خبر : 6626
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 دی 1401 - 21:47

فرمانده انتظامی شهرستان خواف گفت: ۲ مامورنمای پلیس که از این طریق مبادرت به سرقت و اخاذی در شهرستان مرزی خواف خراسان رضوی می کردند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خواف گفت: ۲ مامورنمای پلیس که از این طریق مبادرت به سرقت و اخاذی در شهرستان مرزی خواف خراسان رضوی می کردند، دستگیر شدند.

به گزارش خواف نیوز سرهنگ جواد خرسند افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت و اخاذی از شهروندان در پوشش مامور پلیس در سطح شهرستان خواف، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. وی ادامه داد: در بررسی های نخست کارآگاهان پلیس مشخص شد، متهمان به وسیله یک خودروی پراید سوژه های خود را که اغلب از سنین پایین

به گزارش خواف نیوز سرهنگ جواد خرسند افزود: در پی وقوع چند فقره سرقت و اخاذی از شهروندان در پوشش مامور پلیس در سطح شهرستان خواف، پیگیری موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: در بررسی های نخست کارآگاهان پلیس مشخص شد، متهمان به وسیله یک خودروی پراید سوژه های خود را که اغلب از سنین پایین و یا مسن و معتاد بودند انتخاب کرده و با معرفی خود به عنوان مامور و تهدید آن ها اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه، وجه نقد و اموال قیمتی آنان می کردند.

خرسند اظهار داشت: ماموران انتظامی با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات میدانی موفق به شناسایی مخفیگاه ۲ متهم شده و در عملیاتی غافلگیرانه آنان را با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر کردند.

وی تصریح کرد: ۲ متهم دستگیر شده پس از مواجهه با مالباختگان و مستندات پلیس به چهار فقره سرقت و اخاذی از شهروندان اعتراف کردند.

فرمانده انتظامی خواف از شهروندان خواست در صورت مواجهه با افراد مشکوک که خود را مامور پلیس معرفی می کنند، ابتدا از آنان کارت شناسایی درخواست کرده و در صورت ارائه ندادن این مدارک با مرکز فوریتهای پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.