کد خبر : 6605
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 13 دی 1401 - 13:51

۱۲۹ دستگاه کارتخوان در نانوایی‌های خواف نصب شد

۱۲۹ دستگاه کارتخوان در نانوایی‌های خواف نصب شد

با هدف اجرای طرح هوشمند سازی عرضه نان تاکنون ۱۲۹ دستگاه کارتخوان با حضور مسئولان در نانوایی‌های سطح شهرستان خواف نصب و آماده بهره برداری شده است. حسین اسدی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان خواف گفت: طرح هوشمند سازی عرضه نان، با اتصال نانوایی‌ها به دستگاه‌های کارتخوان مخصوص صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند

با هدف اجرای طرح هوشمند سازی عرضه نان تاکنون ۱۲۹ دستگاه کارتخوان با حضور مسئولان در نانوایی‌های سطح شهرستان خواف نصب و آماده بهره برداری شده است.

حسین اسدی معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان خواف گفت: طرح هوشمند سازی عرضه نان، با اتصال نانوایی‌ها به دستگاه‌های کارتخوان مخصوص صورت می‌گیرد و مردم می‌توانند نان مورد نیاز خود را از طریق کلیه کارت‌های بانکی بدون سهمیه بندی و افزایش قیمت نان خریداری کنند.

او افزود: تاکنون ۱۲۹ دستگاه کارتخوان با حضور نماینده فرمانداری و با همکاری اتاق اصناف، اتحادیه نانوایی ها، جهاد کشاورزی و شبکه بهداشت در نانوایی‌های سطح شهرستان خواف نصب و در حال بهره برداری است.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری شهرستان خواف  ادامه داد: به منظور ارائه خدمت بهتر به شهروندان و رفع مشکلات موجود، دو واحد نانوائی آزادپز در خیابان شهید مدرس و سینا راه اندازی و به صورت تمام وقت به شهروندان خدمت رسانی می‌کند.

اسدی بیان کرد: با پیگیری و دستور فرماندار ۲۰ تن سهمیه مازاد بر سهمیه شهرستان در اختیار نانوایان قرار گرفته است.

او جلوگیری از گرانفروشی، قاچاق آرد و تخصیص آرد بر مبنای فعالیت نانوایی‌ها را از مهمترین نقاط قوت این طرح برشمرد.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان خواف ادامه داد:در موضوع آرد خام روستایی و عشایر به دهیاران روستا ابلاغ شده است که هرچه سریعتر مشخصات افراد را به تعاون روستایی تحویل دهند تا تحویل آرد خام روستایی نیز تسریع گردد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.