کد خبر : 6589
تاریخ انتشار : شنبه 10 دی 1401 - 21:21

با صدور حکمی از سوی هیات عامل ایمیدرو: دکتر گل محمدی مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان شد

با صدور حکمی از سوی هیات عامل ایمیدرو: دکتر گل محمدی مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان شد

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع، دکتر گل محمدی با صدور حکمی از سوی وجیه اله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو، به عنوان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان منصوب گردید. در حکم دکتر جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو آمده است: با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند

به گزارش خواف نیوز به نقل از روابط عمومی مجتمع، دکتر گل محمدی با صدور حکمی از سوی وجیه اله جعفری رئیس هیات عامل ایمیدرو، به عنوان مدیر مجتمع سنگ آهن سنگان منصوب گردید. در حکم دکتر جعفری معاون وزیر صمت و رئیس هیات عامل ایمیدرو آمده است:

با عنایت به سوابق و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان سرپرست مجتمع سنگ آهن سنگان منصوب می شوید تا در چارچوب سیاست های سازمان و قوانین و مقررات مربوطه انجام وظیفه کنید. امید است با اتکال به خداوند متعال در انجام امور محوله و در راستای اهداف سازمان با رعایت اصول قانون مداری و خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران موفق و موید باشید. آیین تکریم و معارفه مدیر جدید مجتمع سنگ آهن سنگان یکشنبه در محل ساختمان ایمیدرو برگزار شد و از خدمات مهندس حسن جعفری مدیر پیشین این مجتمع تقدیر به عمل آمد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.