کد خبر : 6565
تاریخ انتشار : شنبه 3 دی 1401 - 20:53

سهمیه آرد مازاد برای پخت نان باکیفیت به نانوایی‌های خواف تعلق می‌گیرد

سهمیه آرد مازاد برای پخت نان باکیفیت به نانوایی‌های خواف تعلق می‌گیرد

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری خواف گفت: با دستور فرماندار خواف،۲۰ تن آرد مازاد برای نانوایانی که مردم از آن رضایت داشته باشند به عنوان تشویقی تعلق می‌گیرد. به گزارش خواف نیوز حسین اسدی معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان خواف در حاشیه بازدید سرزده از نانوایی‌های خواف گفت: در جلسه کارگروه آرد ونان به این نتیجه

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری خواف گفت: با دستور فرماندار خواف،۲۰ تن آرد مازاد برای نانوایانی که مردم از آن رضایت داشته باشند به عنوان تشویقی تعلق می‌گیرد.

به گزارش خواف نیوز حسین اسدی معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان خواف در حاشیه بازدید سرزده از نانوایی‌های خواف گفت: در جلسه کارگروه آرد ونان به این نتیجه رسیدیم که با توجه به مستقر شدن کارکنان شرکت‌های معدنی در شهرستان، تامین نان مردم با مشکلاتی روبرو شده بود که بر همین اساس با برنامه ریزی‌های صورت گرفته نانوایی آزادپز تاسیس شد.

او افزود: با دستور شخص فرماندار ۲۰ تن آرد مازاد در اختیار شهرستان قرار گرفته است که آن دسته از نانوایی‌هایی که مردم رضایت مندی داشته باشند آرد مازاد بعنوان سهمیه تشویقی دریافت می‌کنند.

معاون توسعه و برنامه‌ریزی فرمانداری شهرستان خواف ادامه داد:در موضوع آرد خام روستایی و عشایر به دهیاران روستا ابلاغ شده است که هرچه سریعتر مشخصات افراد را به تعاون روستایی تحویل دهند تا تحویل آرد خام روستایی نیز تسریع گردد.

نانوایی آزادپز غیاثیه در انتهای خیابان شهید مدرس از ساعت ۸ صبح تا ۸ شب آماده خدمت رسانی به مردم شهرستان خواف می‌باشد

.منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.