کد خبر : 6489
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 26 آبان 1401 - 15:20

کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خواف

کشف ۱۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در خواف

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان خواف خبر داد. به گزارش خواف نیوز سردار ابراهیم قربان زاده بیان داشت: در پی کسب خبری توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خواف مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر به استان خراسان رضوی، پی گیری موضوع در دستور کار

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی از کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک در شهرستان خواف خبر داد.

به گزارش خواف نیوز سردار ابراهیم قربان زاده بیان داشت: در پی کسب خبری توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر خواف مبنی بر ورود یک محموله مواد مخدر به استان خراسان رضوی، پی گیری موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با موادمخدر خواف با گشت زنی‌های هدفمند و با اشراف اطلاعاتی یک دستگاه خودرو تریلر کشنده متعلق به قاچاقچیان را در محور قاین به خواف شناسایی و در عملیاتی ضربتی خودرو موردنظر را متوقف کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: ماموران انتظامی در بازرسی دقیق تریلر موردنظر ۱۰۰ کیلوگرم تریاک را که به طرز ماهرانه‌ای در زیر بار جاساز شده بود کشف و در این زمینه یک متهم را پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی کردند.

سردار قربان زاده خاطرنشان کرد: مبارزه با پدیده شوم موادمخدر همواره و با جدیت از سوی پلیس دنبال می‌شود و به شهروندان توصیه می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات خود پیرامون این موضوع را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اعلام کنند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.